• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • passau

jag har dagis till stora på tisdag så vi håller tummarna
    lättare att shoppa med en än med 2... även om jag har världens mest tålmodiga barn när det gäller shopping... men dom är väl härdade
    lovar man bara stora en klänning så är allt lugnt! (sen kan man ju hoppas att det inte finns någon som faller damen i smaken...)

Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • Smilla75
    Strawberry skrev 2010-01-17 18:25:40 följande:
    hej!lindex har satt igång med T2b1 på sin hemsida
    Det var en vecka sedan...
  • snigelinan

Jag hoppas att Lindex börjar med halva reapriset på tisdag eller onsdag. Ifjol var det den 20:e för medlemmar, så förhoppningsvis blir det då

Coop, ja. Vi fick nytt reklamblad idag, så nästa kommer väl inte förrän nästa söndag? Jag tror inte de brukar annonsera det heller. Kanske i tidningen, men inte i reklambladet.. Har spanat in lite leksaker jag vill ha, så jag hoppas det kommer i samband med att jag ska iväg till Lindex.

• Love5

Kläderna på Maxi var av deras eget märke, har haft ett dagisset till mellansonen därifrån något tidigare år och tyckte att de var helt ok, hyfsat vattentäta också.

• snigelinan
    passau skrev 2010-01-17 20:02:40 följande:
    måste alltså ta en sväng varje dag denna veckan
    hehe, orkar man det? Ser att du också bor i Uddevalla, så vi får väl slåss om sakerna
  • passau
    snigelinan skrev 2010-01-17 20:22:46 följande:
    hehe, orkar man det? Ser att du också bor i Uddevalla, så vi får väl slåss om sakerna
    ed inte lättare att sammarbeta?
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • Snorky
    passau skrev 2010-01-17 16:36:30 följande:
    då gör vi oss redo för ännu en vecka med vässade armbågar sammanfattning av vad vi tror... lindex t2b1 börjar i mitten av veckan... åhlens börjar 22/1 min förhoppning är att lindex börjar måndag men tisdag är nog mer relevant. i Coops rea står som vanligt bara rean förtsätter... så jag hoppas på halva rean på torsdag när dom brukar ha nytt reklamblad... men detta är bara mina egna funderingar
    är ni säkra på att åhlens börjar halva rean på fredag??
    jag läste i en blogg att en hade handlat på halva rean på åhlens igår... så nu måste jag rusa dit imorrn och kika.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
Svar på tråden Halva reapriset!!!