Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Var på Åhlesn på söderpunkten i HBg på lunchen. De hade ½ reapriset på alla kläder. Hade mycket i större flick str 134 -->. Oh en del pojk kring 86-110.
någon har tips var man kan köpa lite biligare blöjor har inte fått kupongen ett tag och behöver blöjor nu. någon erbjudande eller så???
Har nyss shoppat lite halva rean på Åhlens (Vällingby) Det fanns faktiskt en hel del...
köpte lite kläder till grabbarna samt en hårblås till mig (ord pris 625 kr, nu 124 kr..det kallar jag rea =)
Maxi har blöjor för 89 kr om man handlar annat för 100 kr. liberos stl 3 och uppåt...
Många rekommenderar ju Lidls blöjor och dom är billiga men minns inte priset, runt 75 kronor skulle jag tro.
ja lidl blöjoir r toppen
började åhlens idag?
Tyckte inte att det var så jättemycket roligt på Åhlens rea på barnklädsidan. Kunde kanske ha köpt lite Barbapappa kläder men avstod eftersom de egentligen inte behöver något Hittade dock ett par Vagabond stövlar till mig själv för 550 kr (ord pris 1595kr) och fyndade en Nike huvtröja för 150 kr (ord 599kr) på Stadium, så för en gångs skulle gick jag hem med saker till mig istället för barnen vilket är mycket ovanligt nuförtiden...
vet nån hur det såg ut på åhlens i stl 68/74 och 98/104 i Göteborg? vad har stadium kvar, har odm skal på rea?