• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • zasata
    loppa80 skrev 2010-01-23 11:36:29 följande:
    Hej! Vilken superbra tråd ni startat. Har läst ett tag men inte skrivit... Någon som har en aning eller gissning när POLARN O PYRET börjar med 70%???
    kommer dom ha 70%?
  • h80
    zasata skrev 2010-01-23 15:34:05 följande:
    kommer dom ha 70%?
    det brukar de ju ha, så hoppas det

Fyndade gardiner på Åhlens idag. De var på rea, så de var nedsatta 50%, sen var det halva reapriset, och så hade de gardinerbjudande. Så om man var clubmedlem fick man 20%. Så jag betalade 70kr istället för 349.
  • h80
    Pallas skrev 2010-01-23 16:23:35 följande:
    h80: Vilket superklipp! Hade de några sammetsgardiner?
    jag vet inte, kollade inte på det
  • AochJsMamma

vad jul med fynd h80! Jag köpte marimekko tyg igår på åhlens, visserligen bara 30% på reapriset men 112 kr metern istället för 349 tycker jag är bra!! NÖJD!! Sen så köpte jag en jättefin jacka till mig, samt barnkläder på halva reapriset. Bra shoppingdag mao.

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Pallas

Ellie: Mäh, jag var ju på Åhlens i Uppsala häromdagen, de hade typ ingenting vettigt på rea på barnklädesavdelningen. *sur*

• AochJsMamma
    Pallas skrev 2010-01-23 16:35:12 följande:
    Ellie: Mäh, jag var ju på Åhlens i Uppsala häromdagen, de hade typ ingenting vettigt på rea på barnklädesavdelningen. *sur*
    när jag bodde i U-sala hade de bara deras egna märken på baby/barn, är det forfarande så? För här i GBG på Åhléns city så har de även externa märken, så det jag köpte var Katvig och ett HellyHansen regnställ (ord pris 599, nu 199)..kanske är därför?
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Pallas

Ellie: Det var första gången jag var på Åhlens sedan vi flyttade hit, så det kan mycket väl ha något med det att göra.

• anette 81

Åhlens i gävle har inte mkt skoj på rean

Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • LJ2
    AochJsMamma skrev 2010-01-23 16:48:37 följande:
    när jag bodde i U-sala hade de bara deras egna märken på baby/barn, är det forfarande så? För här i GBG på Åhléns city så har de även externa märken, så det jag köpte var Katvig och ett HellyHansen regnställ (ord pris 599, nu 199)..kanske är därför?
    va det halva rea på både katvig o helly hansen med??
    jag va på lindex idag, 2 för 1..
    lite tomtedressar o pepparkaksdressar o så pyjamas, kalsonger o trosor åt mina bråkstakar här hemma =))
    o så en del till ord pris.. *fy mig*
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Halva reapriset!!!