• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • snigelinan
    passau skrev 2010-01-25 09:50:44 följande:
    här skulle cóop börja troligen i em...
    oj oj oj.. får åka till torp imorgon då, för idag hinner jag inte..
  • Snorky
    ullizz skrev 2010-01-25 07:40:15 följande:
    Såg en annons från Hemtex nu på morgonen. Halva reapriset nu!
    YES!!! Då blir det hemtex efter jobbet då
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • star67

jag var på coop de hade inte ½rean än. och lindex hade fortfarande ta2bt1

• Smilla75
    star67 skrev 2010-01-25 12:54:33 följande:
    jag var på coop de hade inte ½rean än. och lindex hade fortfarande ta2bt1
    Samma här. Frågade på Coop men fick inte veta något. Lindex barn oerhört utplockat så halva rean känns ointressant.

Hemtex var jag på vid öppning! Fick 5 paket sängkläder, 1 sängkappa, 1 morgonrock, 1 spegel, 1 dra på lakan och 1 täcke för 680 kr istället för 3 500 kr!
    80 % rabatt, mycket nöjd.

I år har jag bara handlat för halva reapriset och fyndat så.
  • star67
    Smilla75 skrev 2010-01-25 14:00:05 följande:
    Samma här. Frågade på Coop men fick inte veta något. Lindex barn oerhört utplockat så halva rean känns ointressant.Hemtex var jag på vid öppning! Fick 5 paket sängkläder, 1 sängkappa, 1 morgonrock, 1 spegel, 1 dra på lakan och 1 täcke för 680 kr istället för 3 500 kr! 80 % rabatt, mycket nöjd. I år har jag bara handlat för halva reapriset och fyndat så.
    oj vilken skilnad 3500kr och 680kr {#lang_emotions_surprised} brukar de vinna något så??
  • star67

oj vilken tur jag har köte för igår blöjor med ord pris och nu fick kopungen från willys 55 rabatt om man köper 2 st{#lang_emotions_frown} men tips för er som vill köpa.

• ia25
    princess of hearts skrev 2010-01-25 13:47:49 följande:
    Någon som vet hur läget är på Åhléns i Uppsala? Vad är på halva rean och är det något att ha?
    Jag var där i fredags och då var det 30% på reapriset på märkesvaror och 50% på reapriset på Åhlens egna märken. Vilka märken som är Åhlens egna framgick ingenstans.
    Jag köpte lite trosor till mig själv, 6 par för 68 kr
  • Nork

Hemtex startade sin halva reapriset idag! Fanns mycket bra att fynda!

♥ Kajsa 081114 ♥
  • Eleni

Handlat på mig på halva reapriset på åhlens i helgen! Helnöjd. Vissa är ju biligare än 75%, då reapriset redan är lägre, som en klänning för 25 och så halva på det.. Jättesöt babyklänning som jag velat ha länge, så det var ett lyckokast! Shopade både bebiskläder och större till sonen, runt tio plagg för 200...

Svar på tråden Halva reapriset!!!