• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • LJ2
    LJ2 skrev 2010-01-23 17:45:20 följande:
    va det halva rea på både katvig o helly hansen med?? jag va på lindex idag, 2 för 1.. lite tomtedressar o pepparkaksdressar o så pyjamas, kalsonger o trosor åt mina bråkstakar här hemma =)) o så en del till ord pris.. *fy mig*
    ja just det ja.. åhlens här med hade halva rea =))
    hitta lite där med..
    * 3 underbara busfrön *
  • Pallas
    passau skrev 2010-01-23 17:56:08 följande:
    datorn la av men nu e jag på banan igen halva rean på itala outlet
    En sån har vi här i Örsundsbro! Fanns det något fint?
  • Wonderchild2009

Åhh är det rea-tider??
    Försöker hålla mig borta från köpcenrat så mycket som möjligt!! det är livsfarligt..

• star67

tror ni kommer lindex att ha ½ rea priset nästa vecka??eller vad tror du??

• TeDrickaren

Något som sett om de har Pippi påslakan på Åhlens?? ev till halva priset?

Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • zasata
    LJ2 skrev 2010-01-23 17:45:20 följande:
    va det halva rea på både katvig o helly hansen med?? jag va på lindex idag, 2 för 1.. lite tomtedressar o pepparkaksdressar o så pyjamas, kalsonger o trosor åt mina bråkstakar här hemma =)) o så en del till ord pris.. *fy mig*
    30%
  • zasata
    TeDrickaren skrev 2010-01-23 19:27:25 följande:
    Något som sett om de har Pippi påslakan på Åhlens?? ev till halva priset?
    dom finns, men inte på rea. var i nordstan igår, dom rerar aldrig pippi sa dom
  • AochJsMamma
    zasata skrev 2010-01-23 21:34:35 följande:
    dom finns, men inte på rea. var i nordstan igår, dom rerar aldrig pippi sa dom
    köpte du något?

faktum är att jag fick sakerna på halva reapriset, de hade märkt sakerna fel (var där när de öppnade) men var sjyssta o lät mih få det till havla reapriset ändå... så ett helly hansen regnställ, två katvig velour jackor samt två katvig velourbyxor för 795 kr ca... bara regnstället kostar ju 600 spänn annars så jag är nöjd.. {#lang_emotions_tongue_out} 
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
Svar på tråden Halva reapriset!!!