• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Snorky
    passau skrev 2010-01-20 15:35:54 följande:
    sa inte någon att dom blivit stämmda för att de hade för mkt rea så d kommer nog inte isf... men jag kan bara hålla med och hoppas på samma!
    ja, men det var väl för att de ALLTID hade rea... men har de rea kan de väl lika gärna ha halva rean jag hoppas det kommer

eurosko vill jag också ha halva rean på Har spanat in stövlar där
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Xgirl83
    passau skrev 2010-01-20 15:35:54 följande:
    sa inte någon att dom blivit stämmda för att de hade för mkt rea så d kommer nog inte isf... men jag kan bara hålla med och hoppas på samma!
    Rea får ju alla butiker ha, men Hemtex gjorde reklam för stor rea nästan varje vecka och det var DET de inte fick lov till.
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • Snorky
    passau skrev 2010-01-20 17:29:08 följande:
    enl. hemsidan www.hemtex.com/sv/Start/HemtexClub/Aktuella-e... så får man extra rea om man är medlem till 24/1 så då kanske halva rean börjar på måndag? så uträknade vi är egentligen... hihi
    haha... det var så jag också tänkte för 10% på rean spelar ju ingen roll känns det som
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Xgirl83

Jag har lagt upp det jag köpt, i Lindex bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100251.html

Kunde köpt mycket men dottern behöver inget. Får se om jag tittar in igen när det blir ½ reapriset.

Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • zingoalla

så besviken, var på kappahl idag å där var halva rean på allt utom barnavd.

Brukar åhlens ha halva reapriset å isf när?

• Lejån

Lyckades shoppa nåt riktigt roligt ikväll...

Drak-pyjamas till lilleman med luva till, den är ju rätt ny... tror att de hade sålt slut på alla utom två eftersom den hängde på rean, så de knep jag.

längtar efter sommar & sol
  • Hägris

Jag har varit på Maxi, handlade , 2 tights, 2 klänningar, 3 byxor, 9 tröjor, 2 skärp och kanske något jag glömde 600 har kostat 2200... *nöjd* 

• Wailea

Jo förra året var det iaf på leksaker! Shoppade massor, var allt från pulkor till spel och superbilligt Vill ha det igen!!

Svar på tråden Halva reapriset!!!