• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Snorky
    Wailea skrev 2010-01-20 09:02:31 följande:
    Är det dock bara på kläder eller på övrigt sortiment som tex leksaker också?
    det är bara på kläder o skor...
    på leksaker, husgeråd etc brukar de typ aldrig ha halva reapriset på... isf max 30 % på rean.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Lejån
    Snorky skrev 2010-01-20 09:48:30 följande:
    det är bara på kläder o skor... på leksaker, husgeråd etc brukar de typ aldrig ha halva reapriset på... isf max 30 % på rean.
    Förra januari hade de halva reapriset på leksaker "hos oss". Jag shoppade julklappar i mängder.
    längtar efter sommar & sol
  • Karl Fazer
    AochJsMamma skrev 2010-01-20 08:20:16 följande:
    Är det inte extremt LITE på Lindex rea i år? De har ju hur mkt kläder som helst kvar på ord pris som har funnits hela hösten/vintern..iallafall på baby..trist!!!
    Jo det är skitdåligt tycker jag. Och när ska de ha halva reapriset!?
  • Xgirl83
    AochJsMamma skrev 2010-01-20 08:20:16 följande:
    Är det inte extremt LITE på Lindex rea i år? De har ju hur mkt kläder som helst kvar på ord pris som har funnits hela hösten/vintern..iallafall på baby..trist!!!
    Skumt, jag tycker det fanns ovanligt mycket på de två Lindex jag varit på!

Sen om det finns mindre kvar så har väl Lindex fått sålt mer än vanligt under hösten kanske.
  • Love5

Nu handlar tråden om halva reapriset egentligen, men kan inte låta bli att tipsa om Polarn och pyrets utökade rea, -50 % på de varorna som reades med -30 % från början och även -30 % på en del ytterkläder, t ex skaljackor och WS fleecejackor.

• Xgirl83
    Love5 skrev 2010-01-20 11:53:58 följande:
    Nu handlar tråden om halva reapriset egentligen, men kan inte låta bli att tipsa om Polarn och pyrets utökade rea, -50 % på de varorna som reades med -30 % från början och även -30 % på en del ytterkläder, t ex skaljackor och WS fleecejackor.
    All rea är välkommen!
  • FrökenR
    http://www.familjeliv.se/hem/frokenr/gallery/php2fbbkz.jpg

Åkte visst på VAB idag p.g.a. ögoninf. Passade på att smita in på Lindex på vägen hem. 237:- (ord. pris 720,50 . 1 par byxor strl 80, 4 par strumpor, 3 långärmade tröjor strl 104 och 4 långärmade tröjor strl 116. Toppen till dagis då allt blir skitigt efter 5 minuter!
  • puh fantast

Lejån: tycker oxå de nyss byggt om, men det är på gång igen. Ska vara klart i början av feb.

Angående leksaker så vet jag inte, det har inte så mycket leksaker här i stan, men det var på några spel i alla fall. Jag var under tidspress så jag tittade bara på barnkläderna.
    Ska in på stan idag och går nog in en sväng på Åhlens då.
    Hoppas de har sänkt på Polarn här i stan oxå, har tittat på några fina kläder, men tycker de är alldeles för dyra.
  • Snorky

nu väntar jag på halva reapriset på hemtex, om nån vet nåt så hojta gärna! Finns massor med överkast där på rea nu som jag kan tänka mig, men de sänker säkert mer senare...

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
Svar på tråden Halva reapriset!!!