• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • malin jn

Köpte billig overall på maxi idag, betalade 79 kr och den hade kostat 349kr. storlek 86/92...

• star67
    malin jn skrev 2010-01-20 21:27:58 följande:
    Köpte billig overall på maxi idag, betalade 79 kr och den hade kostat 349kr. storlek 86/92...
    oj jag behöver faktiskt en overall 86 men min man var på maxi i jönköping idag och han sa att de hade inte något overall eller jacka på rea{#lang_emotions_undecided}, men kanske har har bara gått rund.{#lang_emotions_yell}
  • Snorky
    zingoalla skrev 2010-01-20 19:22:32 följande:
    så besviken, var på kappahl idag å där var halva rean på allt utom barnavd. Brukar åhlens ha halva reapriset å isf när?
    åhlens har redan börjat halva rean i Örebro och så var det nån mer stans... annars ska den börja på fredag säger rykterna
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • HN79

har lindex halva rean än? eller är det bara den "vanliga" rean fortfarande?

• Pokergirl
    HN79 skrev 2010-01-20 22:48:39 följande:
    har lindex halva rean än? eller är det bara den "vanliga" rean fortfarande?
    Dom har 2 för 1 på rean.
    * * * Cornelia 091030 * * *
  • jenniebebisimars

Vilken bra tråd

Jag tycker det har varit jätte dåligt med rea än så länge...hoppas de kör igång snart!
    Har en lokalbutik som kört halva priset på sina kläder (de säljer bl.a Me too & Name it)så där har jag fyndat en del men jag hoppas rean kommer igång NÅN gång...

• Wailea

Någon som varit i Norrköping och kollat in Åhléns, Lindex & KappAhl?

Är det halva rean/ ta 2 bet för en och finns det något kul kvar eller är det helt utplockat?

Svar på tråden Halva reapriset!!!