• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Snorky
    jenniebebisimars skrev 2010-01-21 08:18:06 följande:
    Vilken bra tråd Jag tycker det har varit jätte dåligt med rea än så länge...hoppas de kör igång snart! Har en lokalbutik som kört halva priset på sina kläder (de säljer bl.a Me too & Name it)så där har jag fyndat en del men jag hoppas rean kommer igång NÅN gång...
    jag tycker det är tvärtom... rea på rea nästan överallt nu. Cubus, Kappahl, Lindex, Indiska, Åhlens, Twilfit osv... O så vanlig rea men sänkt mer på MQ, Pop, Hm mfl. Jag väntar på Hemtex o Eurosko nu, sen är jag nöjd
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Hägris

Cubus hade ganska lite på sin halva halva rea, men några kläningar blev det.

• star67

jag fyndade en jeans från kappahl för 49 kr ord pris var 499 kr, men den är bara lite för lite jag brukar ha 38 och den är 36, men jag måste gå ner lite innan sommar{#lang_emotions_wink} vill inte ta störe stl för att inte behålla min vikt.

• Micjah
    Snorky skrev 2010-01-21 10:04:16 följande:
    jag tycker det är tvärtom... rea på rea nästan överallt nu. Cubus, Kappahl, Lindex, Indiska, Åhlens, Twilfit osv... O så vanlig rea men sänkt mer på MQ, Pop, Hm mfl. Jag väntar på Hemtex o Eurosko nu, sen är jag nöjd
    Så Hemtex ska ha halva reapriset? Eller 2 för 1 eller liknande?
    Fråga i min lokala butik och där skulle dom absolut inte ändra rean nåt
    Jag som har massor att köpa där..
  • ELLEoClara
    jordnöten skrev 2010-01-21 10:36:24 följande:
    Någon som vet om halva reapriset startat på Åhlens eller Indiska i västerås???
    Indiska har startat!
  • Snorky
    Micjah skrev 2010-01-21 16:02:59 följande:
    Så Hemtex ska ha halva reapriset? Eller 2 för 1 eller liknande? Fråga i min lokala butik och där skulle dom absolut inte ändra rean nåt Jag som har massor att köpa där..
    det vet jag inte... men jag hoppas... det har de ju alltid haft förr. Sen är väl de som alla andra butikskedjor så toppstyrda att de får ett meddelande om att de ska sänka mera o inte har nån aning alls om det. Om man har hemtex-kort brukar man ju få halva reapriset om man betalar med det tids nog... får se om det kommer nåt erbjudande på måndag då det gamla går ut
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Snorky
    lugnåsbo skrev 2010-01-21 16:53:08 följande:
    På hemtex här har dom halva reapriset men bara på julsakerna/textilierna.
    ja, det har de här också... men jag vill ha det på den andra rean... julsakerna är jag inte så intresserad av
  • Lalalong

Har idag inventerat rean på Entré i Malmö. På Cubus var det så rörigt så där orkade jag inte ens titta! H&M.. totalt värdelöst! På det lilla som fanns (inget alls på tjej 86-122 (eller vad det nu är för övre strl) och väldigt lite på baby) var det dessutom inga fyndpriser.
    Kappahl hade inte halva rea på barnkläderna och utbudet var begränsat.

På Lindex fanns det en del till Alva, men inte något alls i 104 till Klara. Hade tag i någon tröja i 110, en enkel enfärgad tröja. Hoppade över den för jag fick tag på totalt 7 plagg och jag hade ju mest tagit den "för att".
    Men jag köpte 5 bodys och ett par byxor i strl 56 till Alva! Ord pris 440 kr. Jag betalade 150. Känns mycket lagom

Klara 060504, Alva 100117
Svar på tråden Halva reapriset!!!