Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Någon som vet om halva reapriset startat på Åhlens eller Indiska i västerås???
Cubus hade ganska lite på sin halva halva rea, men några kläningar blev det.
jag fyndade en jeans från kappahl för 49 kr ord pris var 499 kr, men den är bara lite för lite jag brukar ha 38 och den är 36, men jag måste gå ner lite innan sommar
vill inte ta störe stl för att inte behålla min vikt.
På hemtex här har dom halva reapriset men bara på julsakerna/textilierna.
Har idag inventerat rean på Entré i Malmö. På Cubus var det så rörigt så där orkade jag inte ens titta! H&M.. totalt värdelöst! På det lilla som fanns (inget alls på tjej 86-122 (eller vad det nu är för övre strl) och väldigt lite på baby) var det dessutom inga fyndpriser.
Kappahl hade inte halva rea på barnkläderna och utbudet var begränsat.
På Lindex fanns det en del till Alva, men inte något alls i 104 till Klara. Hade tag i någon tröja i 110, en enkel enfärgad tröja. Hoppade över den för jag fick tag på totalt 7 plagg och jag hade ju mest tagit den "för att".
Men jag köpte 5 bodys och ett par byxor i strl 56 till Alva! Ord pris 440 kr. Jag betalade 150. Känns mycket lagom ![]()