Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
har oxå köpt lite på Åhlens... var på hemtex idag å köpte ett överkast med stjärnor jag tittat på... bet. 350:- (känndes lite mkt men men ) hade kostat ca 1100:-
sedan dra-på-lakan 25kr till 90 säng å 50 till 180 säng... känndes bra!
glömde... var på COOP å fyndade skor... S hade 24 när vintern började och jag tyckte jag tog i när jag köpte 26 för att d inte fanns mindre på rean för någon vecka sen... nu har hon 26... shit, har itne hängt med i vängarna känner jag...
hoppas hon kan ha sommarskorna i 25 som jag köpte i sommras*L* men då har man ju inte sockar å andra sidan...
köpte 3 par skor till maken med... 1 par puma 150:- å 2 par "jobb-skor" typ svarta "fin" skor 75:-/st...
känns bra!
Nu har jag varit på hemtex och fått mitt älskade överkast! Äntligen!!! Betalade 299:- jämfört med ord pris 1195:-, det kallar jag FYND!!!!
Blev även 3 bäddset, en duk och 4 gardinvepor samt 4 blockljus!
Totalt 659,50 för allting! Ord pris. 2405:-!
Coop hade däremot inget halva reapriset i Marieberg
låter som jag måste till hemtex igen, var där idag men hittade inga dra på lakan