• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • SuzyQgirl

Handlade på rean idag på Coop efter 18.00. 30% skulle varan vara nedsatt till, men den gick in för halva reapriset. Så imorgon kanske skyltarna kommer upp....

• TeDrickaren

Undrar om coop har 50% i göteborg/bäckebol också???

Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • puh fantast

På Coop här i stan har de ingen annan rea än på julgrejer och det har de haft halva reapriset på länge.

Visseligen så är Coop här mest en matvarubutik, har nästan inge kläder alls, lite sockar, underkläder och handskar. 
    Hoppas de sätter ner leksakerna och att det sen blir halva reapriset =D
  • TineK
    AochJsMamma skrev 2010-01-25 20:19:22 följande:
    det fanns här iallafall, men det var väldigt utplockat fram på eftermiddagen
    ok tack!
  • Trulsis83

Någon som vet om Coop i Västberga (Stockholm) har halva reapriset på kläder nu?

• Snorky
    Karl Fazer skrev 2010-01-25 22:41:54 följande:
    Usch vad sur jag blir på Hemtex var där för någon vecka sedan och frågade specifikt om de skulle ha halva reapriset längre fram, varpå hon svarar att det skulle de endast ha på julsakerna! Vet ni om det var halva reapriset på barnpåslakan?
    Jag tycker rean är så olika från butik till butik. Jag var i två olika butiker idag. En i Marieberg köpcentrum utanför Örebro, den butiken är jättestor och de hade massor med barnlakan på rea, medans i butiken på stan som är betydligt mindre var det väldigt urplockat på rean och där kollade jag inte så noga, men jag såg inget.
  • rply

ang hemtex, det står på hemsidan halva rea priset, men hur kan 199 bli 124 om det är halva rea priset?? Fattar jag fel?

• jenen

På Torp i Uddevalla började Lindex med sin halva rea igår efter kl 16. Gick in där av en slump, men gick därifrån med massa härliga fynd

Svar på tråden Halva reapriset!!!