Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Handlade på rean idag på Coop efter 18.00. 30% skulle varan vara nedsatt till, men den gick in för halva reapriset.
Så imorgon kanske skyltarna kommer upp....
Undrar om coop har 50% i göteborg/bäckebol också???
På Coop här i stan har de ingen annan rea än på julgrejer och det har de haft halva reapriset på länge.
Någon som vet om Coop i Västberga (Stockholm) har halva reapriset på kläder nu?
Usch vad sur jag blir på Hemtex
var där för någon vecka sedan och frågade specifikt om de skulle ha halva reapriset längre fram, varpå hon svarar att det skulle de endast ha på julsakerna! Vet ni om det var halva reapriset på barnpåslakan?
Det var rea på det påslakanet jag köpte alltså, men det hade ju varit ännu billigare om det varit halva reapriset
Måste nog åka och kolla i morgon... Ingen som vet om Lindex kommer att ha halva reapriset?
ang hemtex, det står på hemsidan halva rea priset, men hur kan 199 bli 124 om det är halva rea priset?? Fattar jag fel?
På Torp i Uddevalla började Lindex med sin halva rea igår efter kl 16. Gick in där av en slump, men gick därifrån med massa härliga fynd