• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Lindis41
    AochJsMamma skrev 2010-02-05 20:58:24 följande:
    jag vet inte hur den modellen är i stl...om den är att jämföra med molos softshelljacka så är iallafall de små i stl..jag hade 92 till A som annars hade 74/80 förra våren
    oj!!
    http://www.busochrackartyg.com/product966/category127/subcategory119/Molo---Misty---Svart
    dessvärre va jag för seg denna fanns igår o nu e den slut!kankse ska satsa på en pop skaloverall vill ha en på rea i 74 ev 80
  • TeDrickaren
    zasata skrev 2010-02-05 21:28:47 följande:
    nk kids har sängt idag ytterkläder till 50%.. reima, didriksons cross..
    Ohhh, då måste jag åka dit!....hoppas det finns något kvar
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • TeDrickaren

Fanns det mycket? eller något att ha? är ute efter strl 110

Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • Xgirl83
    puh fantast skrev 2010-02-05 14:47:43 följande:
    Snorky: så du tycker man ska införskaffa en WS? Har en son som är varm av sig och blir lätt svettig, är det nå´t att ha då? Blir osäker.....den är ju inte billig fast den är på rea... Vad tycker ni alla om WS? Säg gärna vad ni tycker.
    Jag tycker WS är toppen! De är så mycket smidigare än en vanlig jacka men ändå vindtäta och andas.
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • Xgirl83
    2 små prinsessor skrev 2010-02-05 15:09:41 följande:
    vi har en ws till stora dottern, men jag tycker absolut inte att det är ett måste. Hon har mest  haft den under sin vindtäta fix-jacka, och då hade det ju funkat lika bra med en vanlig fleecetröja egentligen.
    Man ska inte anväda WS under skaljacka, det är helt onödigt för det blir kaka på kaka. Tanken är ju att när det inte är blött så räcker det med WS istället för skaljacka + fleece för det är smidigare att röra sig i.
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • Snorky
    puh fantast skrev 2010-02-05 14:47:43 följande:
    Snorky: så du tycker man ska införskaffa en WS? Har en son som är varm av sig och blir lätt svettig, är det nå´t att ha då? Blir osäker.....den är ju inte billig fast den är på rea... Vad tycker ni alla om WS? Säg gärna vad ni tycker.
    Skulle jag köpa enbart en jacka, så skulle det bli en WS. Mina barn är av den varma sorten och därför är ws perfekt till våren o höstarna när det är lite kyligt o blåsigt.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221, shoppingdagbok: snorkysshopping.bilddagboken.se
  • Lalalong

Råfyndade på Cubus idag!
    De hade fortfarande massor kvar på rea, både plagg för halva priset men också för halva halva priset. Tror jag hade kunnat handla en hel del, men shoppingkontot är inte så välfyllt just nu
    Det blev i alla fall en jacka till lilltrollet att ha nästa höst. En manchester jacka i lite duffelstuk. Ord. pris var 280 kr, jag betalade 70!
    Sen en riktig duffel till Klara att ha nu och förhoppningsvis till hösten! Ord pris 400 kr, jag betalade 100 kr. Det är ett fynd jag är riktigt nöjd med måste jag säga. Inget jag hade köpt för 400 kr för användningen för en sån jacka är väl kanske inte jättestor för en fyraåring. Men för 100 kr är det roligt att ha en finjacka att ha när man går bort

Klara 060504, Alva 100117
  • anette 81

Den manchester duffeln har jag oxå tittat på men fanns inte så stora storlekar

Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
Svar på tråden Halva reapriset!!!