• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • zasata
    Lejån skrev 2010-01-30 23:08:42 följande:
    Verkar som om de butiker som inte haft så många kvar har reat ut dem, men de med många kvar verkar ha skickat dem någonstans eller gömt undan dem... Helt borta är de iaf från butiken här, och de har inte reat ut dem. Tur det finns fler butiker.
    fanns många i kållared, men inte på rea
  • TeDrickaren
    zasata skrev 2010-01-30 22:33:03 följande:
    var fick du tagi dom jackorna? *letat*
    HIittade dem på Eriksberg(göteborg)

Idag fyndade jag två termobyxor i strl 86 och 98.
    Nu fattas bara ett par svarta termobyxor i strl 86....någon som vet var man kan få tag på dem?
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • passau
    TeDrickaren skrev 2010-01-31 17:07:13 följande:
    HIittade dem på Eriksberg(göteborg)Idag fyndade jag två termobyxor i strl 86 och 98.Nu fattas bara ett par svarta termobyxor i strl 86....någon som vet var man kan få tag på dem?
    dom hade i Uddevalla city förra v.
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • TeDrickaren
    passau skrev 2010-01-31 17:08:24 följande:
    dom hade i Uddevalla city förra v.
    Är lite långt att åka....är säkert försent nu.

Får väl vänta till nästa år....
    Fyndade ett par röda i strl 86 men de passade inte till den gröna jackan....funderar på att lämna tillbaka dem.
  • Lejån
    TeDrickaren skrev 2010-01-31 17:07:13 följande:
    HIittade dem på Eriksberg(göteborg)Idag fyndade jag två termobyxor i strl 86 och 98.Nu fattas bara ett par svarta termobyxor i strl 86....någon som vet var man kan få tag på dem?
    Är det de med hängslen?
    längtar efter sommar & sol
  • TeDrickaren
    Lejån skrev 2010-01-31 17:32:22 följande:
    Är det de med hängslen?
    Japp, svarta så står det fix längst ner på benet!
  • Lejån
    TeDrickaren skrev 2010-01-31 17:52:21 följande:
    Japp, svarta så står det fix längst ner på benet!
    Jag har sett dem i 86 på två ställen här, men det hjälper ju knappast dig... Jag letade dem också men i större storlek och hittade bara små.
    längtar efter sommar & sol
  • HN79

var på mölndalsoutleten idag, 30 min innan stängning och då hade de sänkt priserna ännu mer. Så för 5 st klänningar och 1 kofta som skulle ha kostat över 2000 betalade jag 270. Rätt nöjd kan man ju säga.

• zasata
    HN79 skrev 2010-01-31 18:34:43 följande:
    var på mölndalsoutleten idag, 30 min innan stängning och då hade de sänkt priserna ännu mer. Så för 5 st klänningar och 1 kofta som skulle ha kostat över 2000 betalade jag 270. Rätt nöjd kan man ju säga.
    härligt, vad va det för rabbat då?
Svar på tråden Halva reapriset!!!