• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Skytten75
    HN79 skrev 2010-01-31 18:34:43 följande:
    var på mölndalsoutleten idag, 30 min innan stängning och då hade de sänkt priserna ännu mer. Så för 5 st klänningar och 1 kofta som skulle ha kostat över 2000 betalade jag 270. Rätt nöjd kan man ju säga.
    Vilket klipp! Jag var där i lördags efter kl 10:00. Tyckte det inte fanns så mycket att välja på men köpte ett par rosa Levis jeans till tjejen.
    Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Mia Magdalena
    HN79 skrev 2010-01-31 18:34:43 följande:
    var på mölndalsoutleten idag, 30 min innan stängning och då hade de sänkt priserna ännu mer. Så för 5 st klänningar och 1 kofta som skulle ha kostat över 2000 betalade jag 270. Rätt nöjd kan man ju säga.
    Vad är Mölndalsoutleten? Är det en affär som heter så?
  • HN79

Nej det var nån tillfällig utförsäljning som var helgen som var. Vet inte om den kommer igen. Tyckte nog egentligen inte att det var så mkt att ha men jag gjorde ju faktiskt några fina fynd. De hade tydligen annonserat på några bvc innan

• TeDrickaren

Någon som vet om coop i gbg har satt igång med halva rea priset?

Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • Skytten75

Var på Coop i Sisjön idag såg att de har halva reapriset på några barnskor. På leksaker har den ½ priset eller 30% på ordniare pris.

Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • TeDrickaren
    Skytten75 skrev 2010-02-02 12:42:44 följande:
    Var på Coop i Sisjön idag såg att de har halva reapriset på några barnskor. På leksaker har den ½ priset eller 30% på ordniare pris.
    tack!, ska ev till bäckebol imorgon!
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • xmari

Vill bara informera att nu står det att pippilotta är försatt i konkurs på deras hemsida... Idioterna har lurat folk hela den här perioden så alla som direktbetalt inte kommer få sina pengar tillbaka eller några produkter. Är glad att jag tog mot faktura (dom kommer inte gå iväg) men tycker synd om dom som direktbetalt.

• Smilla75
    xmari skrev 2010-02-03 10:27:27 följande:
    Vill bara informera att nu står det att pippilotta är försatt i konkurs på deras hemsida... Idioterna har lurat folk hela den här perioden så alla som direktbetalt inte kommer få sina pengar tillbaka eller några produkter. Är glad att jag tog mot faktura (dom kommer inte gå iväg) men tycker synd om dom som direktbetalt.
    De får tillbaka sina pengar från kortföretaget, det är bara att reklamera köpet men kan ta lite tid.
Svar på tråden Halva reapriset!!!