• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Ari Gold

Coops reor styrs till viss del av de lokala butikerna. I min stad (Örebro) har Coop Lillån nästan alltid med allt på rean medan Coop Mariebeberg ofta undantar ytterkläder.

Coop Lillån har just nu 75% på alla reakläder inkl. Abekos regnställ och Bäst-i-test overallerna i både årets och förra årets färger (myycket utplockat nu, mest lilablommiga kvar).

Om någon vet ifall Coop Marieberg har overallerna på 75% rea får ni gärna hojta, men skulle gissa att de ej har det.

• Alexi

Jo, de hade rea på en hel del skor, ej gummistövlar och liknande, men jag skulle inte ha det så jag tittade inte närmre.

Lejån skrev 2010-01-29 22:22:06 följande:
    Men, det hade de inte i tisdags. Rävar! Men var det inte på alla rea skor?
  • puh fantast

Tycker överlag att det varit superdålig rea i år. På Lindex här i stan så har de nästan bara haft en massa finklänningar och man behöver ju inte hur många såna som helst.

Jag brukar handla mycket på rean efter jul och bunkra några storlekar upp, men nu hittade jag i princip ingenting Och sonen behöver verkligen både byxor och långärmade tröjor.
    Har inte funnits några ytterkläder alls på Lindex förutom några vinterjackor som har varit på rea sen innan jul.
    Skittråkigt! Älskar att shoppa, speciellt på rea, men nu fanns det nästan inget =(
  • zasata

var ute på den 70% idag, fanns inte mkt kul..
    köpte en tjocktröja från levis och ett par tajts från danska pippi till tjejen, och overall från pippi till sonen. strax över 300kr så var ju bra
    jag har spanat in en röd fixa jacka på tradera, dom 3 i 1. *vill och ska ha* men finns två ute, skall man ha 98 eller 104? hur är dom i stl?

• Lejån
    Alexi skrev 2010-01-30 13:17:30 följande:
    Jo, de hade rea på en hel del skor, ej gummistövlar och liknande, men jag skulle inte ha det så jag tittade inte närmre.
    Var där idag och det var ju endast några damskor som det stod "upp till 75%" på, inget annat. Snålt!
    längtar efter sommar & sol
  • TeDrickaren
    zasata skrev 2010-01-30 16:12:02 följande:
    var ute på den 70% idag, fanns inte mkt kul..köpte en tjocktröja från levis och ett par tajts från danska pippi till tjejen, och overall från pippi till sonen. strax över 300kr så var ju bra jag har spanat in en röd fixa jacka på tradera, dom 3 i 1. *vill och ska ha* men finns två ute, skall man ha 98 eller 104? hur är dom i stl?
    Beror på hur stor barnet är, har en i strl 98 som passar vår 3åring, flicka 98cm lång 14,5kg, finns rymd kvar i den.

Själv fyndade ja två 3 i 1 på lindex till våra tvillingar i strl 86, bara termobyxa som fattas....
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • AochJsMamma
    puh fantast skrev 2010-01-30 13:59:06 följande:
    Tycker överlag att det varit superdålig rea i år. På Lindex här i stan så har de nästan bara haft en massa finklänningar och man behöver ju inte hur många såna som helst. Jag brukar handla mycket på rean efter jul och bunkra några storlekar upp, men nu hittade jag i princip ingenting Och sonen behöver verkligen både byxor och långärmade tröjor. Har inte funnits några ytterkläder alls på Lindex förutom några vinterjackor som har varit på rea sen innan jul. Skittråkigt! Älskar att shoppa, speciellt på rea, men nu fanns det nästan inget =(
    håller med om att Lindex rean var sämre i år...annasr har jag fyndat stora påsar med kläder, i år har det blivit lite men inte mkt alls...bästa fyndet är nog faktikst Fix jackan som jag hade lite ångest för i fredags, den hade A på sig idag och den är SÅÅÅ fin! {#lang_emotions_heart} Jättefin blå färg.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Lejån
    AochJsMamma skrev 2010-01-30 20:00:09 följande:
    håller med om att Lindex rean var sämre i år...annasr har jag fyndat stora påsar med kläder, i år har det blivit lite men inte mkt alls...bästa fyndet är nog faktikst Fix jackan som jag hade lite ångest för i fredags, den hade A på sig idag och den är SÅÅÅ fin!  Jättefin blå färg.
    Ja den blå är verkligen fin! Jag velade mkt om jag skulle ta den eller den gröna till lilleman, men storasyster fick avgöra och då ville hon vara lika så då blev det grön.
  • zasata
    TeDrickaren skrev 2010-01-30 18:57:46 följande:
    Beror på hur stor barnet är, har en i strl 98 som passar vår 3åring, flicka 98cm lång 14,5kg, finns rymd kvar i den. Själv fyndade ja två 3 i 1 på lindex till våra tvillingar i strl 86, bara termobyxa som fattas....
    var fick du tagi dom jackorna? *letat*
  • Lejån
    zasata skrev 2010-01-30 22:33:03 följande:
    var fick du tagi dom jackorna? *letat*
    Verkar som om de butiker som inte haft så många kvar har reat ut dem, men de med många kvar verkar ha skickat dem någonstans eller gömt undan dem... Helt borta är de iaf från butiken här, och de har inte reat ut dem.

Tur det finns fler butiker.
Svar på tråden Halva reapriset!!!