Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
I eftermiddag/kväll ska jag och en kär vän ha lite barnfri tid och ut i shoppingvimlet.
Vi hoppas på att det ska finnas några små reaställningar kvar någonstans... Ni som varit ute på senaste tid. Har de tagit bort allting nu eller finns det kvar nånstans?
Om inte så fick jag i alla fall Kappahl-sms igår.
någon vet var kan man hitta högklack skor till fest och så som är på rea stl 38 och gärna på butiker eftersom vi har fest på lördag.
nån som vet om det är rea på vinteroveraller till barn?? typ lindex kappahl? Dottern har växt ur sin och är i desperat behov av en ny stl 104 eller 110 kanske funkar åxå!
Snorky: så du tycker man ska införskaffa en WS? Har en son som är varm av sig och blir lätt svettig, är det nå´t att ha då?
Lalalong: här i stan har de fortfarande rea på pop, kappahl, hm och lindex. Lindex har slutat med halva reapriset, men då har de satt ner priserna till ungefär halva reapriset istället
Jag tycker att WS är ett måste!! Bästa plagget ever! Vi har POPs.