• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Smilla75

Vi har också den men eftersom vi har den under POPs skaljacka så håller jag med om att det borde vara sak samma om man har SW eller vanlig fleece när ytterlagret är vindtätt.

• AochJsMamma
    Smilla75 skrev 2010-02-05 16:16:49 följande:
    Vi har också den men eftersom vi har den under POPs skaljacka så håller jag med om att det borde vara sak samma om man har SW eller vanlig fleece när ytterlagret är vindtätt.
    de ska inte användas ihop, under en skaljacka ska man ha vanlig fleece eller ullfrotté. Det blir kaka på kaka med två windstopper plagg, vet att många har så ändå, POP själva (som jag frågast iallafall) säger likadant. ES passar sig bäst som ett skal för att hålla bort kalla vindar etc. Vanig fleece blåser ju luften igenom, men inte på en windstopper.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Smilla75
    AochJsMamma skrev 2010-02-05 16:43:26 följande:
    de ska inte användas ihop, under en skaljacka ska man ha vanlig fleece eller ullfrotté. Det blir kaka på kaka med två windstopper plagg, vet att många har så ändå, POP själva (som jag frågast iallafall) säger likadant. ES passar sig bäst som ett skal för att hålla bort kalla vindar etc. Vanig fleece blåser ju luften igenom, men inte på en windstopper.
    Tack, jag är novis på skalplagg. Jag skall alltså ha ull eller vanlig fleece under dotterns nya skaljacka från POP?
  • Lindis41

ngn som sett molos skaloverall(softshell suit) på rea i stl 74

• AochJsMamma
    Smilla75 skrev 2010-02-05 18:10:23 följande:
    Tack, jag är novis på skalplagg. Jag skall alltså ha ull eller vanlig fleece under dotterns nya skaljacka från POP?
    japp!
  • AochJsMamma
    Lindis41 skrev 2010-02-05 18:58:24 följande:
    ngn som sett molos skaloverall(softshell suit) på rea i stl 74
    vet inte om den finns i 74, men den är iallafall på rea på Ajabaja..kolla på Pilutta oxå
  • Lindis41
    AochJsMamma skrev 2010-02-05 19:31:30 följande:
    vet inte om den finns i 74, men den är iallafall på rea på Ajabaja..kolla på Pilutta oxå
    såg en i 68 och en i 80 m de e väl rätt stora???min son e 69 cm nu!
  • AochJsMamma
    Lindis41 skrev 2010-02-05 20:47:30 följande:
    såg en i 68 och en i 80 m de e väl rätt stora???min son e 69 cm nu!
    jag vet inte hur den modellen är i stl...om den är att jämföra med molos softshelljacka så är iallafall de små i stl..jag hade 92 till A som annars hade 74/80 förra våren
Svar på tråden Halva reapriset!!!