orakad pung
Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????
Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????
Min kille rakar inget alls. Bryr mig inte det minsta. Jag suger och ser glad ut, både på kulorna och kuken. :D
Min kille rakade sig i början när vi träffades men sedan slutade han med det och därmed slutade jag att suga honom på pungen. Men suga på kuken går jättebra!
De jag varit med innan honom var alla rakade faktiskt. Porrpung som det så vackert kallas
Haha, jag trodde "alla" rakade pungen. Min sambo gör det och alla andra killar jag varit med också. Rakad pung och skaft samt resten vältrimmat som någon nämnde här ovanför tycker jag också är den bästa "frisyren"!
Skulle aldrig komma på tanken att raka pungen.
Jag har faktiskt aldrig sett någon kille/man någonstans som varit rakad.
Sambon ansar lite när han vill, men jag har inget behov av att han ska vara helt rakad på pungen. Älskar honom precis som han är.
Rakar ibland, typ när jag tittar ner och tänker "just fan" :) Blir kanske nån gång i veckan. Har vi sex ofta tänker man ju mer på det. I perioder utan sex på några veckor hinner man ju glömma hur man ser ut..
Porrskadade ungdomar säger jag bara....
alltid rakad där nere..
tycker det är "snuskigt" med kroppsbehåring i dem regionerna.