• Anonym (paff)

orakad pung

Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????

• Svar på tråden orakad pung
  • Anonym

Min kille rakar inget alls. Bryr mig inte det minsta. Jag suger och ser glad ut, både på kulorna och kuken. :D

• Judy

Min kille rakade sig i början när vi träffades men sedan slutade han med det och därmed slutade jag att suga honom på pungen. Men suga på kuken går jättebra!

De jag varit med innan honom var alla rakade faktiskt. Porrpung som det så vackert kallas

• Fröken Lilo

Haha, jag trodde "alla" rakade pungen. Min sambo gör det och alla andra killar jag varit med också. Rakad pung och skaft samt resten vältrimmat som någon nämnde här ovanför tycker jag också är den bästa "frisyren"! {#lang_emotions_laughing} 

• CHAIN
    Anonym skrev 2010-01-06 15:10:14 följande:
    Blev du förvånad att han INTE var rakad? Jag säger då det. Gud skapade mannen MED hår på pungen. Jag skulle bli mer förvånad om han var rakad faktiskt. Gissar att du tillhör en lite yngre generation?
    vilka jävla moralkakor, kan vi inte lämna det där med att GUD skapade oss med si och så.
    Varför måste hon tillhöra den yngre generationen för att hon inte tycker om könshår eller som sagt att det är obehagligt ?
  • Anonym (Man 38)

Skulle aldrig komma på tanken att raka pungen.

Jag har faktiskt aldrig sett någon kille/man någonstans som varit rakad.

• Anonym (orakad)
    Anonym (paff) skrev 2010-01-06 15:17:48 följande:
    Porr pellar !!!*skrattar* Är 36år och varit singel i 5år. Haft sex med 4 st och alla varit rakade!!! Hmm trodde alla nu för tiden var det... Då behöver ju inte jag raka mig..Jippi!!!!!
    Ha ha ha!
  • Anonym

Sambon ansar lite när han vill, men jag har inget behov av att han ska vara helt rakad på pungen. Älskar honom precis som han är.

• Anonym

Rakar ibland, typ när jag tittar ner och tänker "just fan" :) Blir kanske nån gång i veckan. Har vi sex ofta tänker man ju mer på det. I perioder utan sex på några veckor hinner man ju glömma hur man ser ut..

Pungen är ju inte speciellt hårig ändå, så där märks det ju inte supermycket om den inte är helt rakad. Den är skrynklig ja, men det går ju att sträcka ut den :) Jag har aldrig skurit mig, trots att folk varnar för det och verkar se skräckbilder framför ögonen.
    Mest handlar det om att korta ner stråna runt själva organet, då mina är relativt långa och det blir en fet buske :) Jag fattar om min tjej inte vill vara där och tugga då.
    Dessutom växer några enstaka ströhår på själva skaftet, ett par tre uppemot förhuden till och med! De åker direkt!
  • Anonym

Porrskadade ungdomar säger jag bara....

• rosenknopp09

alltid rakad där nere..
    tycker det är "snuskigt" med kroppsbehåring i dem regionerna.

Svar på tråden orakad pung