orakad pung
Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????
Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????
Föredrar rakat både hos mig och partner. Fräscht, rent och sexigt.
Könshår luktar om det inte nyss kom ut ur duschen.
Det finns ett uttryck som jag förstår innebörden av och det är inte sexigt.
Diskofitta.
Nej tack.
Min man är inte rakad. Inte jag heller. Ingen av oss har gjort det nån gång. Det tycker jag är mer ofrächt att vara orakad; större risk för irritation, infektioner osv.
den ska vara rakad tycker jag! äkligt annars om man ska slicka och suga på pungkulorna. Min sambo har alltid sin rakad och jag rakar mig också alltid där nere..ofräsh annars.
min rakar inte, han föreslår ibland att han ska det men jag säger tvärt nej. tycker en man ska vara hårig. avtändande med rakad, men smaken är väl olika anntar jag
ja alla tycker olika,men måste bara fråga, ni som tycker om att den ska vara hårig, tycker ni om att få könshår i munnen? :O
Jag är strax över trettio och bryr mig inte om huruvida min man rakar sig där eller inte, så därför låter han bli
men du hade kanske brytt dig om han hade sagt att du skulle sugit/slickat hans pungkulor eller?
okej, ja alla är vi ju olika! men jag hade inte klarat det,hade fått kväljningar.
Hmmm få se nu .. Jag hann med ett antal karlar innan jag landade min man (orakad) .det var 2001 och bakåt ca 10 år = ingen rakad pung i sikte . Alltså mellan år -91 och 2001 såg jag inte en enda rakad pung .
Och då såg jag en hel del ,fast ibland var det ju mörkt och gick för fort för att man skulle hinna konstatera hår eller ej .
Jag var inte heller rakad ,faktum är att ingen jag kände rakade sig varken killar eller tjejer .Så det är ett ganska nytt fenomen med min anseliga ålder mätt (35) .