orakad pung
Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????
Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????
Rakar punken o ansar till vid roten, gillar när tjejen oxo är rakade, känns mer hygieniskt på båda typ...men det är jag det ![]()
/Thomas
både tjejer och killar ska vara rakad :D fräshast! äkligt som fan med hååår
Hår är inte äckligt. Rakar du av dig ögonbrynen kanske?
Finns bra mycket fler saker som verkligen äcklar de flesta, tex att råka fisa under sexet och att det kommer ut lite skit samtidigt.
jag tycker det är äkligt med könshår, inte sånt hår vi har på huvudet! rakat ska det vara! men vem fan fiser när man har sex? :O
håller med !!!, haha kommer ut skit när man fiser haha, hur slapp i ringen är man inte då, herregud, jag som kille och inte fåfäng eller nåt, fixar mina näshår, ögonbryn, och gissa vad jag kan använda nivea när jag solat mycket för att inte flå lika mycket.. det du !!!!, och vet hur en fot rasp ser ut med......Hygien är bra sköt den .....
/Thomas
Fram med rakhyvlen gott folk :D