orakad pung
Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????
Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????
Jag föredrar orakat. Jag gillar håriga män
Grrrr...
Korsdrag i tråden... :) Jag föredrar rakat eller välansat på tjejer, men ansar mest själv för helrakat kliar. Pungen vill jag inte att någon suger eller slickar på ändå så.
Min man rakar inte, kanske ansar lite, men tror inte det. Jag vill ha det så. Gillar hår. Han är lagom hårig. Ingen ryamatta. Blir strävt annars.
Har rakat mig själv i många många år. Helt. Men det kliar ju också för de flesta tjejer om man inte baddar med alkohol/parfym el liknande. Kliar ju för tjejer också.
någon som skrev om att det kliar för killar
Tycker att få män är helrakade, de jag haft. Bra det. Gillar inte rakat på män. Var väl mer för sådär tio år sedan de gjorde det.
Min man rakar sig väl ibland, men absolut inte som standard. Själv bryr jag mig inte alls om han är rakad eller inte.
Om jag är med en man, så är det med en man som accepterar att jag bestämmer och vill ha det så.
Och när jag får det som jag vill ha det, så det rakat som gäller.
Ergo, mina män är alltid rakade.