• Anonym (paff)

orakad pung

Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????

• Svar på tråden orakad pung
  • korsdrag

Jag föredrar orakat. Jag gillar håriga män Grrrr...

• Anonym (kille)

Korsdrag i tråden... :) Jag föredrar rakat eller välansat på tjejer, men ansar mest själv för helrakat kliar. Pungen vill jag inte att någon suger eller slickar på ändå så.

• mrs Elliott
    Anonym (kille) skrev 2010-01-25 01:26:40 följande:
    Korsdrag i tråden... :) Jag föredrar rakat eller välansat på tjejer, men ansar mest själv för helrakat kliar. Pungen vill jag inte att någon suger eller slickar på ändå så.
    De kliar på oss med. Infernaliskt .
  • Anonym (nej tack)

Min man rakar inte, kanske ansar lite, men tror inte det. Jag vill ha det så. Gillar hår. Han är lagom hårig. Ingen ryamatta. Blir strävt annars.

Har rakat mig själv i många många år. Helt. Men det kliar ju också för de flesta tjejer om man inte baddar med alkohol/parfym el liknande. Kliar ju för tjejer också.

någon som skrev om att det kliar för killar

Tycker att få män är helrakade, de jag haft. Bra det. Gillar inte rakat på män. Var väl mer för sådär tio år sedan de gjorde det.

• Anonym (nej tack)
    Anonym (saara) skrev 2010-01-24 23:21:45 följande:
    ja alla tycker olika,men måste bara fråga, ni som tycker om att den ska vara hårig, tycker ni om att få könshår i munnen? :O
    Gör väl inget. Bara att ta ut det?
  • Anonym (nej tack)
    Anonym (rolig fd slampa) skrev 2010-01-08 09:18:17 följande:
    På den tiden jag var singel och hade en massa kortare affärer och ONS var väl de flesta killarna man träffade rakade. Alla, vågar jag kanske t.o.m säga. Mannen jag är ihop med nu rakar sig inte. Det gjorde han inte när vi träffades för fem år sen heller. Den väldigt vetenskapliga slutsatsen: killar som bara vill knulla rakar sig. Killar som vill ha nånting seriöst gör det inte.
    Tror det är olika i vilka kretsar det är. Jag har legat med ett extremt antal män under kort tid. Väldigt få som var rakade. Fler för några år sedan, ganska få nu. När var din "storhetstid"? Bara en undran.

Mina mest porriga och runtknullande kk och ligg var orakade, säkert ansade. De yngre rakade. Finns det tro statistik på detta?
  • Anonym (nej tack)
    Anonym (saara) skrev 2010-01-24 23:40:15 följande:
    men du hade kanske brytt dig om han hade sagt att du skulle sugit/slickat hans pungkulor eller?
    Det gör man väl oavsett hår eller inte. Var äcklad när jag var yngre och mer oerfaren. Nu gör det inget och det är skönt!
  • Anonym (Love)

Min man rakar sig väl ibland, men absolut inte som standard. Själv bryr jag mig inte alls om han är rakad eller inte.

• korsdrag
    Anonym (kille) skrev 2010-01-25 01:26:40 följande:
    haha.. snart blir det storm
  • Anonym (Domina.)

Om jag är med en man, så är det med en man som accepterar att jag bestämmer och vill ha det så.
    Och när jag får det som jag vill  ha det, så det rakat som gäller.
    Ergo, mina män är alltid rakade.

Svar på tråden orakad pung