• Anonym (paff)

orakad pung

Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????

• Svar på tråden orakad pung
  • lokisse

manen rakar efter behag...

Difficile est saturam non scribere
  • Anonym (paff)

Men vad är det för killar jag varit med då??

• Anonym

Blev du förvånad att han INTE var rakad? Jag säger då det. Gud skapade mannen MED hår på pungen. Jag skulle bli mer förvånad om han var rakad faktiskt. Gissar att du tillhör en lite yngre generation?

• lokisse
    Anonym (paff) skrev 2010-01-06 15:08:55 följande:
    Men vad är det för killar jag varit med då??
    porr pellar{#lang_emotions_wink}
    Difficile est saturam non scribere
  • Chokladflis

Jag är singel på 21 år och kan säga att majoriteten av de killar som jag träffat och som är under 30 harnästan alla rakat pungen och penisskaftet men lämnat resten trimmat eller helt orakat.

Den "frisyren" eller vad man ska säga, är det jag föredrar, blir inget hår i munnen vid oralsex men känns samtidigt manligt med lite hår ;) Sedan är ju jag svag för män som har hår på de rätta ställena.
    De omkring 5 killar jag träffat senaste året som varit mellan 34-41 har det varit väldigt varierande. En som precis var nyskild var helt orakad vilket jag inte alls gillade. Man råkade dra i håret när man runkade av honom, fick hår i munnen vid oralsex och det kändes inte alls lika hygieniskt.
    Men de andra var alla singlar sedan ett lite längre tag och jag tror att de blivit mer påverkade av "normerna" idag att killar ska trimma, för det var det de hade gjort också. :)
  • Anonym (paff)

Porr pellar !!!*skrattar*

Är 36år och varit singel i 5år. Haft sex med 4 st och alla varit rakade!!! Hmm trodde alla nu för tiden var det... Då behöver ju inte jag raka mig..Jippi!!!!!

• Anonym (87a)

Min sambo är 81a och han rakar inget och jag föredrar det så, känns manligare. Han har inte så jättemkt hår dock, hade han haft det hade han gärna fått trimma det men inte raka helt för att jag skulle tycka att det var snyggast. Så länge håret inte är jättelångt tycker jag inte det stör vid avsugningar iaf...

• Rödaskor

är 19 och gillar inte rakade killar, tycker det ser grymt löjligt ut. har vart med en kille som var rakad och min första tanke var WTF!!
    fast rakade underlättar väl om man ska slicka eller suga kulorna

• Anonym

Alltid rakad om pungen å nästan jämt övrigt hår oxå, eller iaf trimmat... Känns så ofräscht när det växer, kliar å jävlas gör de oxå Nä rakat ska de va - både på tjejen å killen...

Svar på tråden orakad pung