orakad pung
Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????
Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????
manen rakar efter behag...
Men vad är det för killar jag varit med då??
Blev du förvånad att han INTE var rakad? Jag säger då det. Gud skapade mannen MED hår på pungen. Jag skulle bli mer förvånad om han var rakad faktiskt. Gissar att du tillhör en lite yngre generation?
Jag är singel på 21 år och kan säga att majoriteten av de killar som jag träffat och som är under 30 harnästan alla rakat pungen och penisskaftet men lämnat resten trimmat eller helt orakat.
Det är rätt vanligt.
Porr pellar !!!*skrattar*
Är 36år och varit singel i 5år. Haft sex med 4 st och alla varit rakade!!! Hmm trodde alla nu för tiden var det... Då behöver ju inte jag raka mig..Jippi!!!!!
Min sambo är 81a och han rakar inget och jag föredrar det så, känns manligare. Han har inte så jättemkt hår dock, hade han haft det hade han gärna fått trimma det men inte raka helt för att jag skulle tycka att det var snyggast. Så länge håret inte är jättelångt tycker jag inte det stör vid avsugningar iaf...
är 19 och gillar inte rakade killar, tycker det ser grymt löjligt ut. har vart med en kille som var rakad och min första tanke var WTF!!
fast rakade underlättar väl om man ska slicka eller suga kulorna
Alltid rakad om pungen å nästan jämt övrigt hår oxå, eller iaf trimmat... Känns så ofräscht när det växer, kliar å jävlas gör de oxå
Nä rakat ska de va - både på tjejen å killen...