orakad pung
Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????
Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????
Ja tur är väl, att alla vi är olika. Tycker själv att massa näshår som sticker ut (har själv lite hår, som tur är) ser hmm ja på ren svenska ..för djävligt ut...men vi lever i ett fritt land, så vil du ha näshår som sticker ut eller ögonbryn som snurrar ut nån cm så visst upp till dig, Sen om du ser kalsonger haha så är du nog på ett konstigt tåg..för man byter väl strumpor,kalsonger,tshirt/skjorta varje dag ?, samt rakar sig ?, men men återigen alla är vi olika... och personligen om jag går ner på en tjej så gillar jag om det är rent o fint..allt behöver ju inte vara borta, men det funkar :-P
Ha en bra vecka, och hoppas dom på tåget har mer kläder på sig nästa gång :)
/Thomas
Både tjejer och killar ska vara rakade tycker jag.
Kille 37
har nog inte rakat pungen och för den delen könshåret på iaf 10 år. Skulle nog säga att det är det jag föredrar både på mig själv och min partner. Han är av samma åsikt gällande kroppsbehåringen. Ser rätt löjligt och avtändande med helrakade kön
Kille 37
har nog inte rakat pungen och för den delen könshåret på iaf 10 år. Skulle nog säga att det är det jag föredrar både på mig själv och min partner. Han är av samma åsikt gällande kroppsbehåringen.
Ser rätt löjligt och avtändande med helrakade kön
53 år gift sen + 20 år och haft Porrpung sen tidigt 90 tal. Jag vill ha min fru rkad/ välansad. Och hon vill ha min rakad/ansad. svårare är det inte.
Inte en chans att jag skulle vara med en snubbe som inte rakat bort allt, skulle det hända så skulle han få ta bort det till nästa akt?. Har själv tagit bort allt med laser så är som en persika:)))
Inte en chans att jag skulle vara med en snubbe som inte rakat bort allt, skulle det hända så skulle han få ta bort det till nästa akt?. Har själv tagit bort allt med laser så är som en persika:)))
Ansar lite kort. Detsamma gör frun 😎