• Anonym (paff)

orakad pung

Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????

• Svar på tråden orakad pung
  • ThomasKBA
    Benu skrev 2010-01-26 00:27:46 följande:
    Man klipper väl inte håret av hygienskäl! Inte något hår faktiskt. Tar man bort näshåren kommer all skit i luften att gå rakt ner i lungorna. Näshåren har en funktion.Det finns absolut inget äckligt eller ohygieniskt med könshår. Det är bara hår. Hår som ska se till att skydda kroppen där det sitter.Jag tycker däremot att det i längden är ganska motbjudande att behöva se andras kalsonger. Jag har ingen kalsongfobi eller så men efter en dag på t.ex ett tåg så finns det inget annat än äckel för alla dessa kalsonger.

Ja tur är väl, att alla vi är olika. Tycker själv att massa näshår som sticker ut (har själv lite hår, som tur är) ser hmm ja på ren svenska ..för djävligt ut...men vi lever i ett fritt land, så vil du ha näshår som sticker ut eller ögonbryn som snurrar ut nån cm så visst upp till dig, Sen om du ser kalsonger haha så är du nog på ett konstigt tåg..för man byter väl strumpor,kalsonger,tshirt/skjorta varje dag ?, samt rakar sig ?, men men återigen alla är vi olika... och personligen om jag går ner på en tjej så gillar jag om det är rent o fint..allt behöver ju inte vara borta, men det funkar :-P

Ha en bra vecka, och hoppas dom på tåget har mer kläder på sig nästa gång :)

/Thomas

• Benu
    ThomasKBA skrev 2010-01-26 01:26:17 följande:
      Ja tur är väl, att alla vi är olika. Tycker själv att massa näshår som sticker ut (har själv lite hår, som tur är) ser hmm ja på ren svenska ..för djävligt ut...men vi lever i ett fritt land, så vil du ha näshår som sticker ut eller ögonbryn som snurrar ut nån cm så visst upp till dig, Sen om du ser kalsonger haha så är du nog på ett konstigt tåg..för man byter väl strumpor,kalsonger,tshirt/skjorta varje dag ?, samt rakar sig ?, men men återigen alla är vi olika... och personligen om jag går ner på en tjej så gillar jag om det är rent o fint..allt behöver ju inte vara borta, men det funkar :-P   Ha en bra vecka, och hoppas dom på tåget har mer kläder på sig nästa gång :)   /Thomas
    För den ena kan det vara precis som det ska medan någon annan kanske ser det som annorlunda. Där hamnar vi nog ofta i prat om värdeomdömen.

Jag argumenterade inte mot din åsikt, alltså vad du tycker om. Jag argumenterade mot ditt sätt att argumentera för den.
  • Anonym
    Chokladflis skrev 2010-01-06 15:12:02 följande:
    Jag är singel på 21 år och kan säga att majoriteten av de killar som jag träffat och som är under 30 harnästan alla rakat pungen och penisskaftet men lämnat resten trimmat eller helt orakat. Den "frisyren" eller vad man ska säga, är det jag föredrar, blir inget hår i munnen vid oralsex men känns samtidigt manligt med lite hår ;) Sedan är ju jag svag för män som har hår på de rätta ställena. De omkring 5 killar jag träffat senaste året som varit mellan 34-41 har det varit väldigt varierande. En som precis var nyskild var helt orakad vilket jag inte alls gillade. Man råkade dra i håret när man runkade av honom, fick hår i munnen vid oralsex och det kändes inte alls lika hygieniskt. Men de andra var alla singlar sedan ett lite längre tag och jag tror att de blivit mer påverkade av "normerna" idag att killar ska trimma, för det var det de hade gjort också. :)
    Så långt ner skulel jag inte kunna komma ändå, har folk i tråden träffat minidickar {#lang_emotions_wink} 25 centimeter går då rakt inte ner i min mun eler hals!
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-01-08 19:17:01 följande:
    Den som ansåg att det skulle vara svårt att raka pungen pga alla skrynklor, har nog aldrig sett hur fittan ser ut...mycket veck där=)
    Då har du nog aldrig sett en fitta, det är inte ett evck där mitt hår växer iallafall.
  • jeager

Kille 37

har nog inte rakat pungen och för den delen könshåret på iaf 10 år. Skulle nog säga att det är det jag föredrar både på mig själv och min partner. Han är av samma åsikt gällande kroppsbehåringen. Ser rätt löjligt och avtändande med helrakade kön

• Anonym (Kvinna)
    jeager skrev 2025-05-07 15:46:41 följande:

Kille 37

har nog inte rakat pungen och för den delen könshåret på iaf 10 år. Skulle nog säga att det är det jag föredrar både på mig själv och min partner. Han är av samma åsikt gällande kroppsbehåringen.

Ser rätt löjligt och avtändande med helrakade kön

Helt enig.
    Rakat är så katastrofalt avtändande och skitfult.
  • 50plusgiftman

53 år gift sen + 20 år och haft Porrpung sen tidigt 90 tal. Jag vill ha min fru rkad/ välansad. Och hon vill ha min rakad/ansad. svårare är det inte.

• Anonym (Persikan)

Inte en chans att jag skulle vara med en snubbe som inte rakat bort allt, skulle det hända så skulle han få ta bort det till nästa akt?. Har själv tagit bort allt med laser så är som en persika:)))

• Anonym (Wtf)
    Anonym (Persikan) skrev 2025-05-09 22:22:25 följande:

Inte en chans att jag skulle vara med en snubbe som inte rakat bort allt, skulle det hända så skulle han få ta bort det till nästa akt?. Har själv tagit bort allt med laser så är som en persika:)))

Inte en chans jag skulle vara med en brud som reagerar på 15 år gamla inlägg. Det är närmast patetiskt i mina ögon.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Persikan) skrev 2025-05-09 22:22:25 följande:

Gillar du att se ut som ett barn så får det ju stå för dig.
    Att kräva det av någon annan är dock inte acceptabelt.

Och jo, jag tycker att det ser ut som förvuxna barn. Tänker inte ta någon diskussion om det.
  • Anonym (EvasMan)

Ansar lite kort.   Detsamma gör frun 😎

Svar på tråden orakad pung