• Anonym (paff)

orakad pung

Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????

• Svar på tråden orakad pung
  • Peter37
    Anonym skrev 2010-01-08 19:17:01 följande:
    Den som ansåg att det skulle vara svårt att raka pungen pga alla skrynklor, har nog aldrig sett hur fittan ser ut...mycket veck där=)
    Jag hjälper gärna till=)
  • Anonym (Emma)

Alltså min nuvuarande rakat alltid pungen och det mesta ovanför, han gjorde så innan vi träffades och har fortsatt med det. Han är 34 år.

Exet rakade alltid pungen och friserade ovanför, och han är 41, så jag tror inte att det bara är de yngre som gör så.

• Pentra

Min sambo är 44 år och han rakar rubbet. Mums! Allt blir så härligt sexigt nära, och inget hår i maten.

/Pentra

• Anonym (icke)

min rakar inte och det är jag glad för. Tänder inte alls på rakade pungar{#lang_emotions_throwup}

• Anonym (jooo)

Både älskaren å jag rakar...skulle definitivt INTE slicka en orakad pung..och skulle inte vilja att han slickade mig om jag var orakad heller! helt underbart mjukt varmt och vått när man e rakad!

• Anonym
    Pentra skrev 2010-01-08 20:14:36 följande:
    Min sambo är 44 år och han rakar rubbet. Mums! Allt blir så härligt sexigt nära, och inget hår i maten. /Pentra
    Bebisar och sjuka är hårlösa. Inte vi andra.
  • Judy
    Anonym skrev 2010-01-09 01:52:42 följande:
    Bebisar och sjuka är hårlösa. Inte vi andra.
    Du gömde en grupp; de som rakar/vaxar bort håret är också hårlösa.
  • Anonym

Maken rakar inte pungen. Verkar jobbigt att hålla på med det. Jag bryr mig inte. Jag rakar mig under armarna. Benen rakar jag på sommaren eller om jag ska ha kjol. Mellan benen ansar jag lite, men rakar mig inte. Ja, i och för sig. Bikinilinjen om jag ska bada.

• CHAIN
    Anonym skrev 2010-01-10 17:01:04 följande:
    Maken rakar inte pungen. Verkar jobbigt att hålla på med det. Jag bryr mig inte. Jag rakar mig under armarna. Benen rakar jag på sommaren eller om jag ska ha kjol. Mellan benen ansar jag lite, men rakar mig inte. Ja, i och för sig. Bikinilinjen om jag ska bada.
    Ni verkar vara gamla som inte bryr sig.
  • Anonym (jooo)

Rakad ska de va såklart...hur ofräscht som helst att slicka en orakad pung...!! skulle jag ALDRIG göra!

Svar på tråden orakad pung