orakad pung
Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????
Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????
Alltså min nuvuarande rakat alltid pungen och det mesta ovanför, han gjorde så innan vi träffades och har fortsatt med det. Han är 34 år.
Exet rakade alltid pungen och friserade ovanför, och han är 41, så jag tror inte att det bara är de yngre som gör så.
Min sambo är 44 år och han rakar rubbet. Mums!
Allt blir så härligt sexigt nära, och inget hår i maten.
/Pentra
min rakar inte och det är jag glad för. Tänder inte alls på rakade pungar
Både älskaren å jag rakar...skulle definitivt INTE slicka en orakad pung..och skulle inte vilja att han slickade mig om jag var orakad heller! helt underbart mjukt varmt och vått när man e rakad!
Maken rakar inte pungen. Verkar jobbigt att hålla på med det. Jag bryr mig inte. Jag rakar mig under armarna. Benen rakar jag på sommaren eller om jag ska ha kjol. Mellan benen ansar jag lite, men rakar mig inte. Ja, i och för sig. Bikinilinjen om jag ska bada.
Rakad ska de va såklart...hur ofräscht som helst att slicka en orakad pung...!! skulle jag ALDRIG göra!