orakad pung
Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????
Träffade en kille igår som jag dejtat ett tag. Vi hade sex och då fick jag se att han hade en orakad pung. Trodde alla killar gjorde det nu för tiden. Hur gör ni killar??eller eran man????
Jag har rakat pungen några gånger men jag blir så skänslig att jag kommer för fort då, så nu är det bara ansat som gäller för mig om inte sambon vill raka mig.
Om jag hade träffat en kille som rakade sig därnere så hade jag nog inte gått vidare med förhållandet....tycker rakning är äckligt.
På den tiden jag var singel och hade en massa kortare affärer och ONS var väl de flesta killarna man träffade rakade. Alla, vågar jag kanske t.o.m säga.
Mannen jag är ihop med nu rakar sig inte. Det gjorde han inte när vi träffades för fem år sen heller.
Den väldigt vetenskapliga slutsatsen: killar som bara vill knulla rakar sig. Killar som vill ha nånting seriöst gör det inte.
Fan det är läge att skaffa peruk så man kan glädja alla sorter
Jag som närmar mig 30 och dessutom är stadgad har stött på väldigt få rakade killar under mina "glansdagar". Rent spontant tror jag att det är vanligare hos yngre killar.
Jag brukar raka pungen helt slät (ca 1 ggr/vecka) och frisera med trimmer i övrigt, så att det finns kvar en välfriserad "rektangel" ovanför kukroten.
Bildbevis finns...haha ;)
Ibland tar jag även en hårborttagningscreme "Veet" å tar bort håret runt anus.
Svårt att raka sig själv där...
Gillar själv tjejer som friserar sig.
min gubbe rakar el ansar den.finns nog många som inte gör nått alls.alla har olika tycke och smak.
Jag rakar alltid pungen och "roten"..är så mkt skönare då..tycker jag
Den som ansåg att det skulle vara svårt att raka pungen pga alla skrynklor, har nog aldrig sett hur fittan ser ut...mycket veck där=)