Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Hästtråden v. 11

Min lilla Rotterdam ska kval imorgon!!! Och nu sitter jag och väntar på resultat från finland, för Borgen startar där i denna stund!!

• cajsasmamma
    Fru X skrev 2010-09-26 22:27:07 följande:
    Lycka till med bägge två!
    Borgen var urdålig idag , enligt resultatet iaf. Har inte pratat med tränaren ännu.

Men imorgon så ska Rottan springa och då blir det andra bullar½
  • cajsasmamma
    Mother of 5 skrev 2010-09-27 15:07:40 följande:
    Hej hej allihop...

Har nu förverkligat min dröm och köpt en häst. Mannen har mest suckat och stånkat när jag under lång tid kollat annonser. Men vet ni vad? Idag när jag satt här vid datorn och sa att jag kolla efter vissa saker som täcke och lite annat på Börjes, så sa mannen att han kollat upp det.

Helt ointresserad är han inte fast han är hästrädd.
    Hej hej

låter ju toppen bra!!!
  • cajsasmamma
    Isnogood skrev 2010-09-28 22:22:32 följande:
    Jag har sån ågren...

Ikväll så satte vi ut en annons på shettishingsten... Uuu, inte kul, så att man drar sig för att lägga ut på flera ställen, ungefär som att minimera möjligheten att sälja honom...fast vi måste Obestämd
    Usch inte alls kul, jaghar med satt ut annonser på vissa på ponnyer :(  inte alls kul!!!
  • cajsasmamma
    Mystic noblesse skrev 2010-09-29 08:25:12 följande:
    Imorgon kommer det en tjej för att provrida Noblesse. Behöver en medryttare. Men hon är bara 14 år och bor över 2 mil bort. Får se om det går bra. Jag sa att hon får komma flera gånger och provrida innan så dom verkligen passar ihop. Har lärt mig min läxa sen sist.
    Det är verkligen svårt att hitta seriös medryttare!!!
  • cajsasmamma

Jag har en liten fråga till Fru X

Ni ger ju äpplen till eran hästar under vintern? Hur förvarar ni äpplerna och torkar ni dom nu under hösten??

• cajsasmamma
    Mother of 5 skrev 2010-09-30 22:17:02 följande:
    Ja, det är han!!
    Världen verka va allt för liten ibland!!
  • cajsasmamma
    Mother of 5 skrev 2010-09-30 22:25:02 följande:

Ja,  vad var oddsen för detta?

Ja du inte höga iaf!!
  • cajsasmamma
    Nemia noj skrev 2010-10-01 10:01:04 följande:
    Åhh min lille skrutt, ja då kommer du få massor av glädje. Han e helt underbar Ångrar så att jag inte hade råd att ha han kvar. Men här har det dala med ekonomin som bara den på sista året sen mannen starta företag.
    Så från 9 hästar fick vi banta ner till 4
    Kul att du hitta han här i tråden!!!
Svar på tråden Hästtråden v. 11