• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

God morgon, Amadea. Hur mår du?

• Majblomma12

oj, åkte iväg för fort, skulle ju stå "har du feber? Huvudvärk? ledvärk?

• Amadea

Nä förkyld bara ingen feber.
    Det sitter mest i näsan. Har inte ont i halsen men jag känner att jag bär på någon dum infektion

Hur mår du själv??

I går la jag mig & sov kl 19:30 har varit upp 2 ggr i natt, 1 gång på toa & 1 gång för att snyta mig

• Majblomma12

Jag mår jättebra, men blir så sjukt trött på kvällarna. Nattugglan har blivit en sömntuta. Och detta kutande på muggen, nattetid. Var upp två gånger i natt.

Igår var jag och fikade med kompisar och träffade en liten treveckorsbaby. Så liten, så söt.

• Amadea

Ja jag kan nog inte riktigt fatta att jag oxå ska få en sådan om några månader.
    Man har varit så himla fixerad på att få bli gravid & jag längtar till Bf så det känns som jag inte kasnke fattat vad som egentligen händer då

• Majblomma12
    Ja, där har du en poäng, Amadea! "Hupp, men hallå? Kom det ut en sån? Vad ska jag göra med den då?"
  • Amadea

Klart shopping delen har jag oxå siktat in mig på
    Har sett ett så sött Laban bäddset
  • Majblomma12

Ja, jag vill shoppa. Lekte med tanken att tvinga Pricken till Barnens hus, men tog mig samman. Liiite tidigt, trots allt.

• Amadea

Efter att jag gått in i v.13 vågade jag köpa en Marimekko nappflaska. Sedan shoppade jag nog inget förran vagnen i typ v.21-22. Det känns fortfrande som om jag inte får handla.....men jag har börjat lite

Svar på tråden Dansar med vargar!