• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

Vi köpte en Teutonia Mistral -05 som det sålde ut när de skulle in med -06:orna

• Amadea

Men Åsnan kan bebisen ligga i den vagnen??

Kl 8 drar jag på kurs!!

• Majblomma12

Ja, skrolla ner. Det finns ligginsats!

• Pandy

jag såg oxå CSI igår.. fy f*n vad läskigt!!!!

såg zeke att du kollade... jag kunde inte sova sen..blev till o med rädd när sambon kom in i köket..hoppade till så jag flög upp i taket!! Tänk vad hemskt öde..jag skulle nog inte kunna leva vidare efter en sån sak...*ryser*

• Pandy

åsnan: Ja det är en smidig vagn..jag har en liknande till tvillingarna..nu när de är 2 ligginsatser ser den ut som en stor båt, men när man tar bort dom sen och bara har sittdelen så är den smidig..men det är två roterande hjul där fram istället för ett..
    Nackdelen med ett hjul är att den kan tippa.

• Pandy

urban jungle är svindyr..såg att det var det märket.. en sån tvillingvagn kostar 12.000:-
    min kostade 5400:-, en kopia

• Majblomma12

Åh.... nu mår jag spysjukt igen. Ska gå och lägga mig och tycka lite, lite synd om mig själv en stund...

• Fröken positiv

Vad skönt det är att komma hem efter arbetsdagens slut och bara få lägga upp fötterna (och resten av kroppen) i soffan.
    Har blivit en riktig hemmakatt. "Borta bra men hemma bäst"

Ior: Känner igen tröttheten. Har alltid varit kvällsmänniska och nu orkar jag inte vara uppe efter 22!! Det är bara att ge efter för tröttheten och gå till sängen, gå raka vägen till sängen, utan att passera gå!

• Lehen

Varit på SU för UL....Allt såg Ok ut men dom hade dubbelbokat så vi fick
    vänta en timme innan vi kom in. Vi hade tid kl. 10.15 men kom inte in förrän
    11.20 ca....Så tröttsamt....

Vi ska börja med ÄL-stickor på torsdag....

Svar på tråden Dansar med vargar!