• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Jo, tack, inga problem.

• Pandy

jag har varit på jobbet några gånger förut.

• Java

pandy: sover dina små nu?

ior: hur är det med illamåendet?

• Majblomma12

Det kommer då jag överanstränger mig. Dvs rusar runt i gammal vanlig stil. Mest på e.m. Just nu mår jag prima!

• Java

inte göra Java saker alltså!! röja, måla etc

jag fick halsbränna på em/kväll. men det var i slutet av grav

• Majblomma12

Lite orolig idag igen. Tycker bröstan känns mjuakre och mindre ömma än igår.

• Pandy

de leker i babygymmet...jag la in nya bilder nyss på killarna..i galleriet.

• Pandy

Iors syster: man har inte känningar hela tiden av graviditeten,,sluta noja!!lättare sagt än gjort..men om du är rädd för mf så kan man ha grav symtom fast man får mf... så ta det lugnt!!! Mitt pendlade mycket!

• Majblomma12

Tack! Man behöver höra sånt där från er som vet... ska föröska sluta noja.

• Java

ior: mina bröst slutade spänna from din vecka ungefär! sedan hade jag inga spänningar förrän strax efter förlossningen igen! så det är helt naturligt gumman!

Klart du är orolig! been there, done that... jag vet tjejen vad noja är! så jag ber dig inte sluta, utan fråga hellre så du kan släppa det för stunden.

Svar på tråden Dansar med vargar!