• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Lehen

Våfflor "slurp"

Dags för frukost här...
    Ior: jag håller med de övriga ang dina symtom...Försök att inte oroa dig...

• Majblomma12

Jag ska göra mitt bästa!
    Nu MÅSTE jag duscha!!!

• Java

Hej Lehen: svarade precis i den gamla tråden på ditt inlägg där, du behöver inte svara på det. Utan det är bara en förklaring.

Jag måste sticka jag med! till våfflorna ses i kväll

• Java

Ser ni i reklamen/annonserna nedan under "Java-spel" där finns ett spel som heter Hugo

• Ia7

Hej,
    en snabbkik hos er och hoppas att allt är bra med alla .

Nu ska jag njuta av den fina höstdagen!

Kram Ia

• Java

Ia: jätte bra, och själv då vännen?? Kram jag skall också ut i det fina vädret!

• mar

ojdå .. här hänger man inte med. Ny tråd och allt !!!

• Jenny T

Såå, nu har jag hittat er igen

Blodpudding är helt ok - gott, billigt, snabbt & lättlagat.

• Fröken positiv

Hej Vänner!
    Varit på besök på mvc. Vi har en riktigt "Svenssonbebis" på G. Följde alla kurvor perfekt. Hjärtljud 140 idag. Bebisen låg och sov och blev mycket irriterad när BM kom med manicken. Gjorde sitt bästa för att gömma sig. "Stör inte den vargunge som sover" Gammalt djungelordspråk

Solen skiner och jag har en bebis i magen
    *Lycklig*

• Java

Mar: ja, den gamla tråden skall stängas, så jag och ior tyckte det var trist att förlora vårt forum. Så därför startade vi en ny.

Jenny T: bra att du hittat oss

FP vad härligt. Aldrig har jag önskat så mkt "normalt" som när jag var gravid! Allt som inte var normalt gör en bara orolig!! Så grattis FP att ni har en svensson bebis. Grattis täven till att vargen skall bli din äkta! Minns inte vad ugo hade som hjärtljud förata gången, men det låg på ca 140 troe jag. Sedan låg han ganska stabilt på 132-134!

ior: vet att du jobbar nu! men hoppas att druvan inte gör dig illamående. Eller skall man säga, hoppas att h*n gör det. Det är ju normalt

Är just hemkommen från prommis och våfflor smaskens. (det skulle finnas en smiley som slickar sig runt munnen)

Svar på tråden Dansar med vargar!