• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

GGGrrr kan inte....måste motstå... men det är så svårt......Inget FL på dagtid....Snyft ger vika för en kort stund!

• Zeke sur

Ior FP hade det liakadant! Vissa dagar kändes inget andra var jobbiga och ibalnd kändes det extra piggt och roligt. Det ska nog vara så!
    Livet är en bergodalbana!

• Majblomma12

Hej vargen!
    Jag kommer ju snart att försvinna, så om du inte orkar uggla till halv elva så ses vi inte mer i dag.

• Zeke sur

Så kort och tråkigt! Tillbaka till jobbet!!
    Höres ikväll!!

• Majblomma12

Det känns så bra då ni berättar sånt, då kan jag slappna av.

• Java

men vargen vilken snabbis!!!!!

Jag skall också snart försvinna. Skall på promenad och sedan blir det våfflor hemma hos en kompis!! Det gillar ni väl???? (...eftersom min blodpudding inte var så poppis;.-))

• Majblomma12

Våfflor är kanongott!
    Jag ska gå i duschen, ser ut som ett vrak, verkligen.

• Java

igår hade jag en fl fri kväll....och ikväll blir samma sak

Får hem några vänner på besök. Har väl fotbollen på i bakgrunden. Är inte så intresserad, men lite kul är det väl att kunna flja hur det går. Men tittar gör jag inte.

Kanske tittar in efter att de gått. Men då blir det nog vid 23, för innan måste jag ju mata och natta liten.

• Majblomma12

Java, jag är ändå inte hemma förrän efter 22, så det funkar utmärkt. KRAM

Svar på tråden Dansar med vargar!