• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Det jag vill veta är vem F.N Svensson är för det är inte mitt efternamn?!?!?!?!

• Fröken positiv

Java: Mycket bättre med våfflor än blodpudding!!!

Zeke: Jooo älskling.... Kommer du ihåg det där partyt vi var på i början av maj där vi trodde att alla skulle dansa swing...

• Fröken positiv

Nu är det bäst att bänka sig vid fotbollen...

• Hstintan

Jag kollar inte på fotbollen. Jobbar istället. Men tittar in då och då.
    Stintan

• Zeke sur

Men Stintan du jobbade ju igår kväll också?!?!?!?

• Hstintan

Extraknäcker lite! Måste ju få julklappspengar.
    Och så är det skoj också. Det som tar stryk är kroppen. Jobbigt att sitta vid datorn hela tiden. Fast det gör jag ju ändå Med er!

• Lehen

Sitter här med en feberhet liten E....

Dansa swing

• Zeke sur

Ja pengar går ju alltid åt!!!

• Hstintan

Tråkigt att E har feber

har traderat gamla leksaker Till syskonbarnen i julklapp. Några ska få vårt gamla hockeyspel också som nästan är sönderspelat Här är det tanken som räknas, inte värdet i stålars Men det blir värre till de vuxna. Det tål att kluras på. Ska skramla till en digitalbox till mor för de släcker ner snart där hon bor. Tror nog att hon måste få en antenn också för den gamla är just det gammal.

Någon som har några vuxen-julklappstips som inte kostar skjortan? Eller det kanske är lite tidigt att tänka på det.

• Lehen

Julklappar är svårt...Det är samma sjå varenda jul...

Vi brukar resa 1-2 gånger om året så vi byter inte klappar med varann...
    Vi köper bara till barnen & då egentligen bara till lilla E för tonåringarna vill
    bara ha pengar...

Ett sf värdekort laddat med valfritt antal biobesök har vi testat nån gång...
    Förra året tog vi med mor & far på en weekendtripp med julbord & hotellövernattning...
    Tidningsprenumeration har man glädje av länge...
    En god bok...En bra CD-skiva...Mysiga påslakan...osv.

Svar på tråden Dansar med vargar!