• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Lehen

Photoshop, finns det hur många som helst eller???

Jag har det i min dator men kommer inte ens in i programmet.
    Jag fattar nada när det gäller sånt....

Om jag ska köpa Photoshop, vad ska jag köpa då??

Till PC??
    Till MAC??

• Majblomma12

Ingen aning, faktiskt. Du får fråga Stintan som jobbar med programmet.

• Lehen

Ok, Stintan hallå, kan du tipsa mig om program enligt ovan...

• Lehen

Nu ska det nattas här för jag måste pyssla om en sjuk liten flicka imorgon..

• Hstintan

Men har du det redan i burken så behöver du väl inte ett till

Det beror på vad du ska använda det till. Och du ska ju köpa antingen till pc eller mac beroende på vilken plattform du använder. Men berätta för försäljaren vad du ska använda det till så får du säkert ett bra råd.

jag använder samma som det vi har på jobbet. Inte samma licens dock *s*

• Majblomma12

Hej Java!
    Uj, vad din åsna fått slita i kväll. Sprungit som en tokig. Som tur är så har jag inte mått illa alls. Hur har din dag varit?

• Java

stackars lilla åsna, du skall ju ta det lugnt Berättat nått på jobbe?

• Java

min dag och kväll har varit kanon! prommis i fina vädret och sedan vänner på middag glad, lycklig och alldeles underbar dag. (och så vann vi ju fotbollen )

• Java

stintan??? ho, ho var är du? var så länge sedan vi var online tillsammans. Du myser ju de tiderna jag är inne. Hmmmm, sluta upp med det och kom och prata med din java-pava

Svar på tråden Dansar med vargar!