• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Lehen

Vi kan fortsätta med IVF efter adoption, men då bekosta det själva eftersom vi då
    kommer att ha ett barn....

• Lehen

Man kan göra några FET på vägen mot Adoption, under hemutredning & väntan på
    att få skicka papper till adoptionslandet....Men så fort pappren går iväg till givarlandet
    så får man under inga omständigheter bli gravid....

Eftersom det då efter nogranna efterforskningar utses ett alldeles speciellt barn till
    just vår familj (detta görs inte på måfå utan planeras noga så att rätt barn kommer
    till rätt familj liksom) om vi då blir gravida & avbryter adoptionen så kanske det barnet får vänta i många månader till innan det får en familj & det vore grymt mot barnhemsbarnet....

Om vi Adopterar så skulle jag aldrig mer göra IVF, det vore grymt mot adoptivbarnet.
    Det skulle i hela sitt liv undra om det inte dög eftersom vi skaffade en "egen" trots
    att vi fått denne....

Har just genomgått den obligatoriska adoptionskursen....
    Vi kommer att skicka in ansökan om hemutredning & även ställa oss i kö på en
    förmedling....

• Java

lehen: måste bara säga att många har varit i din situation.... Så det är inget nytt du kommer med. Ibland så kanske det skulle uppakattas om lyssnat på oss andra. Du vekar bara vilja tala om dig själv, men vi är många som den väget vandrat!

Vem har inte bekostat IVF det själv!? jo, många med mig bla. Vad är skillnaden från adoption? jo, att du får 40.000 (tror jag ) från staten, men det får du inte vid egen bekostad IVF!

• svartaskalman

Hej hopp alla vänner!

Gör inget annat än å jobbar. I går stod jag i 9 timmar i sträck för andra dagen i rad.
    = ömma och trötta fötter.
    I dag ska jag bara stå i 7 timmar *hurra*
    Hoppas bara att det blir mycket folk, tiden går så mycket fortare då
    I morgon har jag dock bara ett morgonmöte kl 9, sen är jag ledig hela helgen.
    Å då ska här advents-pyntas.

Hur går det för er andra?
    Har stakarna kommit på plats eller håller ni er tills på söndag?

Ha det gott allesamman/Ss

• svartaskalman

Hej hopp alla vänner!

Gör inget annat än å jobbar. I går stod jag i 9 timmar i sträck för andra dagen i rad.
    = ömma och trötta fötter.
    I dag ska jag bara stå i 7 timmar *hurra*
    Hoppas bara att det blir mycket folk, tiden går så mycket fortare då
    I morgon har jag dock bara ett morgonmöte kl 9, sen är jag ledig hela helgen.
    Å då ska här advents-pyntas.

Hur går det för er andra?
    Har stakarna kommit på plats eller håller ni er tills på söndag?

Ha det gott allesamman/Ss

• Amadea

Hello!!
    Nu är jag på min vanliga arbetsplats igen
    Lovely

Det är regnrusk här hemma men det antar jag att det är överallt nästan eller är det fint hos någon??

Önskar det var fredag i dag så man fick vara ledig..............sover dåligt typ varannan natt numera.

Nu när jag äntligen har mitt riktiga tangentbord är det någon som vill ge mig nya instruktioner på hur man gjorde hjärtan toner osv?? Gärna i detalj dvs vilka nuffror som ger vad

Ha det bra allihop!

Kram A

• pricken74

Amadea; jag gör ett försök ♪♪♪♫☼1♠►►☼♠Ü♠♠♠

ähh jag får spader

• pricken74

Ähh jag ger upp kommer inte ihåg hur man gör dem små hjärtarna!!(öhhh stavas dte så??)

• Majblomma12

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Det ska finnas ofärgade hjärtan också, men var de ligger har jag inte lyckats klura ut ännu.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Svar på tråden Dansar med vargar!