• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Dags att sätta på kaffehurran!

• Amadea

Kaffe blir det ganska sällan för mig numera.............
    "¤#¤/&%##*&%¤ halsbränna
    Te går bättre

Har besök på BB & förlossningen i dag

• pricken74

M♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kaffehurran det lät gott..
    Förstår dig amadea..kunde inte heller dricka kaffe,,det var inte ens gott.men nu nu är det tvärtom kan dricka hur mycket som helst.
    SÅ jag ska nog göra som vännen ior och sätt på lite.igen

• Majblomma12

Jag har inga problem alls att dricka kaffe. Alltid något att glädjas åt, kaffetunna som jag är.

• Amadea

Det hade inte jag heller Åsnan tills för kasnke några vekcor sedan....så vänta bara du

Jag tycker dock det är gott fortfarande så det blir en kopp i bland & massa novalucol efter det då

• pricken74

ior, hoppas det är så för dig hela tiden då..kaffetunna
    *skrattar* kom att tänka på när du var här första gången..när albin var en liten plutt. Då när vi åt upp en kartong minimix jag frågade iallafall om du ville ha mera kaffe,,när vi druckit upp 6 koppar..nej det är bra säger du.
    Sen sitter vi och pratar en stund och efter ett tag går du ut i köket och tittar på kaffebryggare,,finns det inget mer kaffe säger du.
    -nej säger jag men jag kan sätta på ..så drack vi upp en kanna till..
    minns du???

• Majblomma12

Får/fick ni inte hemsk huvudvärk om ni inte dricker/drack kaffe? Jag tror jag ska dö på kvällarna eftersom jag trappat ner så mycket. Förr kunde jag dricka 5-6 höganäsmuggar kaffe om dagen, numer håller jag mig till 2-3 små kaffekoppar.

• Majblomma12

Ja, jag är hopplös!!! Stackars Pricken....

• Amadea

Undrar vad Åsnan ska byta kaffet mot sedan då

Pricken & jag kör visst lite tankeöverföring i dag
    Jag frågar & hon svarar

Svar på tråden Dansar med vargar!