• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

Ja jag instämmer med FF!! CvL i Uppsala.
    Jag är super nöjd med dem.

PT: Vad här hänt med dig har du käckat hormoner eller

• Delphi

Tack tjejer.
    Fiaflopp, bor du i närheten av uppsala eller var du på någon privat klikik innan på förbehandling?? någon som blivit förbehandlad på oxbackskliniken?? Och i sådana fall, hur är dom där?? Har blivit överstimulerad varenda IVF-Icsi försök så man är lite skraj. Känslig fråga kanske, men hur har ni råd med era privata försök?? Tar ni ett i taget eller 3-pack?? Vi är vanliga fattiga medel Svensson, och pengar ger mig huvudvärk just nu.

• Majblomma12

Vad ska man skriva där då?

• Fiaflopp

Delphi: jadå jag går på Oxbackskliniken hos dr Gunnar Möllerström som är guld värd,han är underbar så honom rekomenderar jag varmt med många andra som besökt honom!!
    han har väldigt bra kontakt och överlägger alla beslut med CvL läkarna nästan,som sagt så...de är super båda klinikerna!
    Jag köpte 3-pack...
    CvL är de billigaste i landet har jag för mig...

• PuhTiger

Amadea - nä... detta är jag - OSTIMULERAD!!!! *asg*

• Amadea

Jisses det är bäst att du tar dina hormoner igen då
    Den verkliga ostimulerade PT skrämmer mig

• Delphi

Tack Fiaflopp för svaret.
    Jo, jag såg att det skillde en del på priset på Cvl och tex. Fert.centrum.
    Det lutar väll att det blir cvl kanske om det blir negativt på FET som blir i
    januari då.

• PuhTiger

Amadea: Nääärå... titta lite närmare får du se hur snäll och rar jag ser ut...

Svar på tråden Dansar med vargar!