• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12
    Har hon en UVI, kanske?
  • Majblomma12

Troligen. Jag har vant mig nu, helt plötsligt, mitt i en konversation, försvinner de titt som tätt, både hon och Java.

• Amadea

Var ner på stan på lunchen & köpte ett Halmhjärta på Hemtex för 15:- att ha hängandes på Ytterdörren
    Billigt

Ja du Åsnan det står inte på förrän du själv är där & frösvinner mitt i en konversation

• Amadea

Ska fråga min BM i dag om UVI. Det är jobbigt att känna sig kissnödig konstant

• Amadea

Äsch vad är ni
    den ena springer väl efter en lillkille & den andra har väl armana upp till armvecken med deg

• Majblomma12

Nej, nu måste jag skärpa mig och hoppa i duschen. Kan inte se ut som en fågelskrämma längre. Förmodligen luktar jag skunk också. Kanske luktar hela hemmet skunk, efter att jag gått här och hasat i flera dar i min flanellpyjamas. Blä för mig...

• Amadea

En skunk åsna hur ser de ut

Besöket på BB/förlossningen var intressant. Det var jättelugnt där.
    Kändes som att jag ändå bara var där på studiebesök & inte alls kommer ha något med det att göra i framtiden

Svar på tråden Dansar med vargar!