• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Hstintan

Det är någon fotbollsmatch.
    Är inte Lasermannen bra?

jag sträckläste boken

• Hstintan

Förstår dig Zeke om det är SÅ DÄR många vackra damer Lite svårt att hålla emot då

• Majblomma12

Njae, jag vet inte. Kanske bara jag som har det tungt med koncentrationen. Ska gå och lägga mig, är sjukligt trött och har en lång dag framför mig i morgon.

• Hstintan

Jag ska ge det en chans för jag har spelat in det. Vad jobbigt att vara trött och ha långa dagar framför sig Hoppas att det blir en rolig lång dag i alla fall
    Sov så sött min sköna!

• Lehen

Hej på er alla!

Jag har ångest!!!!

Jag vet inte om jag orkar med fler misslyckanden nu & vi har 7 ägg kvar i frysen....
    Vi har oxå 2 färskförsök (med frysisarna som blir därav kvar) så vi kan ju
    hålla på tills jag blir 50 om vi vill....Men vill vi det, det tär på psyket att hålla på
    utan att veta hur det ska sluta....

Väljer vi adoption fullt ut så VET vi ju att vi får ett barn till slut, men om vi håller
    på med IVF tills frysägg & färskförsök är slut så är vi för gamla för adoption "suck"

Hur ska man göra???

Jag blir tokig i huvet av det här & ligger vaken på nätterna & grubblar....

Hur viktig är det för mig att själv bära & föda barnet???
    Svar: jag skulle gärna låta någon annan bära & föda mitt barn åt mig för jag har tunga
    graviditeter & måste alltig göra kejsarsnitt....

Vid adoption så har jag svårt för tanken att missa nyföddhetsperioden & det riktigt lilla barnet som jag tycker är såååå underbart....Men det är oxå mitt enda dilemma där, så om man kunde adoptera en bebbe redan från BB så hade valet varit enkelt....

Men det finns ju inga enkla val så här sitter jag fortfarande fast i mina kval....

• Hstintan

ja, jag ska nog krypa till kojs också. Men först måste jag hänga tvätt. Det doftar gott Njut av vardagen mina vänner

puss och gnatt!

• Zeke sur

Inte lätt Lehen!!
    Men om ni väljer adoption går ni miste om IVF en då?

Tänkte så här!
    De flesta vill för eller senare ha ett andra barn!
    Om ni under tiden ni håller på med eskimåerna ställer er i kö och går igenom adoption så får ni glädjen därifrån som hjälp på vägen med IVF?!?! Låter det helt knäppt eller?!?!

Svar på tråden Dansar med vargar!