• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

9,9 kg! Det var en rejäl klump! (Säger jag som inte har en aning om vad barn brukar väga i hans ålder )

Jobbigt att vara förkyld Hoppas att det går över fort!

• Zeke sur

DEt blir ju en ståtlig kille med en så ståtlig amazon till mor!!

• Zeke sur

Nu ska vargen baka lite kykling fajitas!!
    Muummmssss!!!!

• Lehen

Jag tycker IVF är tungt....
    Jag traskar längre & längre in på adoptionsstigen istället....

Sitter & glor på Beck "monstret" & surfar på adoptionsorganisationernas sidor....

• Zeke sur

Tjipp alla krakar! Både 9 och 10 platser kvar till placering hos mig!!! det ni!!

Natti natti!!

• Amadea

Jag har haft en skit natt i natt. Vaknade av att jag hade jätteont i halsen så att jag även hade ont i nacken. Var upp på & tog någon alvedon. efter ett tag var jag tvungen att gå på toa. Då helt plötsligt mådde jag skit illa & spydde som en räv. Efter detta frös jag massor & var tvungen att dusch. Lyckades så klart spy på håret.....

Sedan känns det som jag inte sovit ordentligt på resten av natten Har fortfarande ont i halsen & nacken Hur kul är det att må så här 35 mil hemifrån. Kände mig hur liten som helst i natt

Hoppas det ska bli bättre i dag.

• Betty2

Här kommer en stor krya-på-dig kram till Amadea. Hoppas du snart mår bättre.

Tyvärr gick det inte bra för mig i dag, det blev ett minus igen.

• pricken74

Fia2..massor av tröstkramar till dig.

amadea; usch och fy för vinterkräksjuka eller vad du fått...nej inge kul att vara 35 mil hemifrån då itne..då är det bara ens egna säng man längtar till.Krya på dig.

JAva, stackar hugoplutten lyckades Albin smitta honom iallafall..via cyberspace eller?!
    hoppas du är laddad för julshopping iallafall..förstår om du inte vill släpa ut honom i kylan annars.

• pricken74

Har lagt in en bild på albin...skynda om ni vill titta..tar bort den snart.
    han är ju stora killen nu.

Svar på tråden Dansar med vargar!