• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Fröken positiv

Superstressad FP rusar in säger hej och rusar ut igen.

Pussar i mängd till Fia2

PT: Du är underbar!!

Amadea: Krya på dig!

Alla andra: Lots of love!!!!!!

• Betty2

Tack för alla kramar. Det känns lite bättre nu än i morse, tack vare att jag var på ett seminarium och sedan fikade med några vänner/bekanta (som inte vet ngt om försöket), så jag lyckades glömma ett tag. Vet att sorgen inte är över än men det var skönt att tänka på annat i några timmar i alla fall.

Delphi: Välkommen hit. Vad tråkigt att se att du oxå har fått så många negativa resultat. Det var mitt 6:e ruvarminus i dag. Hoppas det är vår tur att lyckas snart.

Nu måste jag titta närmare på PT:s nya bild, blir så nyfiken på den...

• Fröken positiv

Har nu äntligen jobbat klart och säger Gnatt!

• Zeke sur

Strax natt för vargen med!!!
    Ska bara gå kisse svängen

• Zeke sur

För övrigt 7 och 8 platser kvar nu!!

• Fröken positiv

Nu åker jag på kurs!!

Ha en härlig helg!

• Zeke sur

Blixt visit och vinkar!!!!

Vinki vink!!!!

• Sammet

Ikväll ska jag på syjunta
    Fast det blir stickande för mig

• Hstintan

Hej go vänner!

Här var det ingen online? Får väl jiddra lite med mig själv då. Tack för tipset Java inför personalfesten, som tur var blev det ingen pefruktning. Hade kanske blivit lite komplicerat här hemma då Men knullrufs (fejkat) och illröda kinder blev det och maaassssor av brunkräm Hade skoj till 2 på morgonen. Och jag var som vanligt kvar sist av alla Party party! Fast mest beror det på att jag är så himla nyfiken att jag måste veta vad som händer.

Var i veckan och kollade in stora kvalitén på sthlms auktionsverk. Mycket feta guldramar och halvsjuka motiv. Och så en stor Zorn och ett antal urusla Liljefors-målningar. Allt han gjorde är INTE välmålat. Inte direkt min stil men skoj att se ändå. Och vilka utropspriser!!! Fick en god buffé också. Älskar mat!!! Och vin!

Nu ska jag surfa vidare. Ha det så gott.

Och FP: ta det lite lugnt, väldigt få tackar en för att man jobbar för mycket.

Svar på tråden Dansar med vargar!