• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Hstintan

Så gott! Iaf om du inte petat in ruttna vindruvor i dem Men saffransdeg är mums.

• Majblomma12

Nej, eftersom de ska säljas på bazar så valde jag bort de ljuvliga russinen. Men jag ahr redan petat i mig ett halvt paket. Mmmm... sambon delar dock din uppfattning.

• Hstintan

ÅH, vad du är duktig!
    Jag har gjort det en gång i mitt liv. Det var så varmt i köket att huset bågnade. Skulle fota det till en tidning, men hann inte få många bilder innan väggarna krökte sig Fick laga det i Photoshop Men det gick ju det med.
    Kan du inte lägga ut en bild på mästerverket sen.

• Majblomma12

Självklart ska jag göra det!

• Hstintan

Nu ska jag gå ner och försöka få hångla lite Det gick inte bra för en timme sen... wish me luck!

puss och gnatt!

• Java

godmogon!
    idag skall jag träffa prickis och ior. Trallala

Annars är jag så svintrött! verkligen så trött. Lillemannen sover dåligt på nätterna, och nu när han är förkyld är det värre än värst. Han vaknade kl 03, och låg nog vaken till 6!!! JÄSP. Nu har han sussat i ca 2 timmar, men jag hörde precis att han hostade. Skulle dom inte börja sova en hel natt vid 6 månaders ålder????

Nå stintan, hittade du nån att hångla med

• Amadea

Hej!
    Kul för dig Java pava att du får träffa dina pava vänner

Här är en genomförkyld nyckelpiga.
    Trodde förkylningen hade gett sig lite men oj vad jag tog miste
    Har snörvlar & harklat mig hela natten.

Hoppas att ni andra mår bättre. Hugo & jag får ta det lugnt i helgen & pigga på oss

I dag har jag gått in i vecka 32
    Om 4 veckor går jag hem på julledighet!!

Kram A

• Majblomma12

God morgon. Om det nu är en god morgon, vilket jag betvivlar.

I natt har jag haft min första dröm om pyret. Fick se på UL, som en film, och det var en grön liten ödla! Hur djupt sjuk är jag???

Svar på tråden Dansar med vargar!