• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • pricken74

Java min vän..förstår att du är trött..albin är oxå hel stökig..käkar 3 ggr/ natt och då räknar jag inte 21 målet som natt däremot..är 04..målet natt för mig..börjar bli less att amma så ofta. Men han är väl inne i den där populära växtperioden..
    Är hugo glad när han är vaken dem där 3 timmarna? eller har han svårt att andas plutten och vill ligga hos mamma?
    Lägger du honom hos dig eller ligger han i sin säng?
    Det verkar var väldigt olika hu mycket barn sover,,har ett par kompisar som har en son som fyller 1 i dec..nu först sover han en hel natt.vaknade flera gånger/natt fram till nu..då han somnar 19.30 ---vaknar 08.00 så det är som sagt väldigt olika.
    Men visst blir man lite stressad över att höra "behöver han verkligen är fortfarande på nätterna?" "mitt barn sover hela nätterna"..blablabla

• pricken74

"behöver han verkligen ÄTA"...ska det ju stå

ior; jisses vilken dröm..som sagt man kan drömmar helt sjuka drömmar.så det är en ior dag med andra ord?!

• Majblomma12

Jag borde ästta mig och plugga men ändå fastnar jag här hela tiden...

Var tog ni vägen, vaknade pojkarna nu eller?

• pricken74

Jag är här igen..fick ta hand om lite disk, tvätt och ja du vet båthuset är ju inte riktigt klart heller

• Majblomma12

Nej, just det, båthuset. Och bilen går bra? (Var är Java?)

• pricken74

bläää för den ödlan

• Majblomma12

Ja, men fatta att det var en sån jag fick se! Som sagt, tur att jag inte har orm- och ödlefobi. Får vara glad att det var en ödla och inte något hårigt med många ben. Då hade jag nog väckt hela vår stadsdel med ett illvrål vars like aldrig tidigare hörts...

• Amadea

Jag drömde att födde en docka...
    efter några dagar belv dockan en bebis

Svar på tråden Dansar med vargar!