• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • pricken74
    nej ingen husbåt ännu..en sak i taget.
    Nej hörni..nu meddelar jag att jag loggar ut..måste göra mig vacker iallafall försöka sen måste jag hitta några paltor att ha på mig.
    Kram på er alla och trevlig helg. Det ska iallafall jag ha!
    Idag; träff med mina favvisar
    imorrn; Clarion hotell here we come..sen blir det julgala i nacka forum med div..artister..albin får vara hos sina kusiner och sin faster.
    Vi ska bo på hotell!!! Vilket lyx..för en mamma!!

• Majblomma12

Lite normalare tankar, kanske, Amadea?

• Majblomma12

Du får berätta mer i kväll, Pricken. Ha det så kul i Stockholm!

• Java

pavan är här har precis matat sonen med en stor tallrik gröt!

Jo, han är piggelin kl 03....men inte hans mamma. Med då man tittar på honom, och får världens största smile tillbaka så blir man varm om hjärtat! han ar sovit hos mig nu när han vait sjuk. Han vill inte vara själv min lilla snörvel!

Amadea: husbåten....ha, ha. Hur lång tid tog det för pricis att duscha idag??

pricis: vilket lyx!!! wow vad kul!!! vill också höra mer i em.

ior: minns när jag började drömma om H. och många ggr var det så läskiga drömmar. adra ljuvliga!

• Majblomma12

Ja, man kan ju alltid hoppas att man får drömma något mysigt och gosigt snart. Det skulle kännas så skönt efter all oro som varit, att få förknippa den här graviditeten med lite lycka och mys...

• Amadea

Jag har bara drömt 1 gång att jag får en tjej, alla andra gånger är det en grabb.

• Majblomma12

Innan du visste att Hugo var en pojke, vad drömde du att det var för kön då, Java?

• Java

precis då hugo fötts, så drömde jag hemska mardrömmar varje natt. Alla drömmarna slutade på sama sätt, att jag förlorade honom! på olika sätt. Att han dog, att något tog honom, att han aldrig funnits etc....urrrr fy så det var hemskt. Vaknade nog varje kvart för att se efter att han låg bredvid mig. Att han andades osv

• Java

ior: pojke, ja har alltid sett en bild av mig med en liten rågblond pojke i handen!

Svar på tråden Dansar med vargar!