• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Ja, pynta, om gubben vaknar nån gång. (Hittar inte julsakerna, vet inte var han stuvat undan kartongen, har varit på vinden OCH i källarn, vilket är stort med tanke på min spindelfobi). Sen funderar jag på att ta en sväng på stan och kolla lite julklappar. Tänker definitivt baka lussebullar. Du då?

• Majblomma12

Kuriosa: Vi har gjort 1891 inlägg i den här tråden, men den har 6883 klick. Intressant... we are being watched.

• Fiaflopp

Jag vet inte vad vi ska hitta på...bakat har jag redan gjort 2 ggr (peter tog med sig till jobbet så den första satsen tog slut,hmm),kanske försöka få ut gubben lite...? Någon ide tror du? Tror inte jag...det räcker nog gott med att han följer med på Lördag...OTROLIGT men han sa det själv igår!!
    Om han får vill säga...*S*

• Majblomma12
    Jag föreslog att vi skulle gå på bio i kväll. Nä, då var det nån jäkla Djurgårds-match. Tar aldrig serien slut? Jag trodde de vunnit SM-guldet redan?
  • Fiaflopp

haha de fick STRYK AV MORA i går...påminn gubben det från mig sen så blir han glad resten av dagen,HAHA
    Nejdu,denna sesång vinner de INTE det är jag övertygad om!

• Majblomma12

Alltså, han skiter i hockeyn, som jag förstod det så var det en fotbollsmatch med Djurgården han skulle se?

• Fiaflopp

Aha då är det i Södertälje...Royal League och de spelar morr IFK Göteborg...
    På Södertäljes nya fotbollsstadium som byggdes för Assyriska som fick platt fall och åkte ur...*asg*
    MULTUM kostade den arenan kan jag säga...

• Majblomma12

Jisses. Vaddå Royal League? Ska det spelas fotboll i snöstorm nu också??? Det är ju för fasen jul snart??? Grrr....

• Fiaflopp

Haha ja jag tycker också det men så är fallet...ska han HIT menar du?
    FÖLJ MEEEED?
    Du får lussebullar hos mig medans han står och fryser...*blink*

• Majblomma12

Nej, han ska sitta hemma och glo på TV, anatr jag. Han är i o f s fanatiker, men inte helt galen (ännu). Men tack för erbjudandet!

Svar på tråden Dansar med vargar!