• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Lehen

Clarion på söder i Stockholm....Där har vi oxå bott det är såååå tjusigt....
    Underbart hotell med kanonfina rum med massor av fluffiga kuddar i sängen....
    Jag är lite avis faktiskt

Vi ska bo på scandic kungens kurva nästa helg inte riktigt i samma klass men dom
    har ju pool & relax så vi får bada, bada....& gå på bio på Heron City....

• Java

ny lyser stakarna i mitt hem! ....ja de som går på el

• Hstintan

Idag har jag övat inför nästa helg. Julmarknad på Steninge. Köpte inte en pryl! Men en god fisksoppa med ett friskt vitt vin slank ner Bättre att kosta på sig själv än andra eller hur var det nu

Jag är inte så förtjust i julgrejer. Mycket för att jag själv inte pyntar då jag inte firar jul här hemma utan hos mor. Men där går jag loss med gamla trasiga grejer vi gjorde på lågstadiet. Många fina snedsågade träpinnar med bomull som skägg och stooora tuschpenneögon och en liten röd trekant av filt på huvudet Jisses! Stackars mor!

Fast när jag kom hem så hade M julpyntat i sitt arbetsrum med de få tomtar jag haft i en låda i källaren. Och den enda adventsljusstake vi har (kitschig som tusan) hade han också lagt beslag på. Det blev ganska gulligt Det roliga var egentligen att HAN hade gjort det. Bara så där... Ja, ibland blir även en stinta förvånad.

Ha en skön lördagkväll!

• Lehen

Här brukar det drälla av tomtar & dyl....Jag måste t & m plocka bort de vanliga prydnaderna för att få plats med julsakerna....

Det brukar vara pyntat & klart till 1:a advent men har inte blivit så i år....

• Majblomma12

God morgon och hoppas ni alla får en fin första advent! KRAM

• Fiaflopp

Och så kommer lilla jag in då...
    Förra veckan så skulle jag verkligen inte fira jul,nej varför då? Det var för barnfamiljer och så så det skulle minsan vi s*ita i i år...
    Men så lustig man är som människa så då vi fick så fina besked så rusade jag ner i fredags redan efter julkartongen och pyntade för fullt...i går köpte vi nya fina elljusstakar till köket så vi fick de gamla i datarummet och guuuuuud så det lyser MYS!!
    Ångrar inte en sekund att jag ändrade mitt beslut för jag fick en julklapp till i fredags och gissa vad det var? JAG HAR FÅTT TILLBAKA MITT JOBB!!!!
    Gissa om jag är glad...Scania ska få se att nu pallar axeln,jag ska bita ihop...

Lehen: många kramar till dig,jag förstår hur det känns och jag hoppas vi ses på Lördag...

Ha en underbar första advent mina vänner!

• Majblomma12

Grattis Fia! Vad roligt! Ibland händer det bra saker!

• Fiaflopp

Ja verkligen,det är så skönt att det kommer lite solsken ibland för det hände rju inte så ofta...
    Vad ska du hitta på idag?

Svar på tråden Dansar med vargar!