• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Jag har knappt koll på vad som "slår" vad. Royla straight flush är högst, det vet jag, sen straght flush, sen fyrtal men sen är jag blank.

• Fiaflopp

Fyrtal och royal slår allt...då är det bara att lägga ut korten på bordet...

Letar en dator till syrrans pojk,han har en som är vääääldigt slö,man kommer knappt in på msn där så han behöver en lite bättre men vem har råd med en ny??
    Kontakter,någon?

• Zeke sur

Hade inte hanskar på. men har kollat i dom ändå!
    Kollat alla fickor och kläder jag kan komma på att jag haft de senaste dagarna. Letat överallt som verkar logiskt. Dax att börja på dom ologiska platserna samt försöka få tag i metalldetektor och leta där jag stannade med bilen!

Inte roligt, men men, life´s a bitch.....

• Majblomma12

Jag hade ju en fungerande stationär, men den skänkte vi till sambons morbror, tyvärr. Hmm... ska höra med karln när han kommer hem.

• Majblomma12

Stackars Zeke!
    (Vad sa damen? ) KRAAAAAAAAAAM!

• Zeke sur

Eftersom jag var hemma kvällen innan och ringde från jobbet så slapp jag värsta förhöret
    Kunde ju varit en lör eller sön morgon efteren bra fest

• Majblomma12
    Ja, det var nog tur det. Sambon sitter alltid och "leker" med ringen härhemma. Flytatr den från finger till finger med en hand, sånt där. Tar av den nattetid, också. Lägger ifrån sig den på vardgasrumsbordet, även fast där kan finnas två datorer, kaffekoppar, räkningar o dyl. En gång ramlade den ner och jag höll på att dammsuga upp den. Tror du han fick sig en föreläsning då, eller??? Dessutom lämnar han den alltid hemma då han golfar, han påstår att den "klämmer" när han ska svinga?
  • Fiaflopp

Ior: ja gör det är du go...

• Amadea

Hejsvejs!
    En proppmätt nyckelpiga här

Så ni snackar poker tjejer
    Jag älskar att spela kort!!

• Fiaflopp

Åååh då är du välkommen hit gumman...hehe

Svar på tråden Dansar med vargar!