• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Ja, verkligen. Hamnade i en diskussion om abort - för eller emot under allmäna. Jag är ju för fri abort, men när man hör om hur de lyckas rädda allt mindre barn kan man ju inte hjälpa att man funderar på om den övre gränsen för abort inte borde sänkas, förutom då medicinska skäl föreligger.

• Fiaflopp

Ja precis...man kan inte låta bli att fundera på saken i alla fall...inte rätt att ta bort utvecklade liv tycker jag

• Amadea

Jo men det flesta är på kurs & har väldigt kort & sen lunch i dag.
    Jag har inte gått kursen som är 1 dag varje vecka pga jag varit borta.
    Nu har jag i alla fall hittat en kompis att äta med

Förstår att det måste kännas oroligt för din kompis FF. Det tar nog ett tag innan man törs tro att allt är ok & det ska gå vägen.

Så att du blev sjukskriven Åsnan! Skönt att du träffade en reko dr. Kom i håg hans namn nu den här gången

• Fiaflopp

Tips på juklapp till Peter??
    Urs vad jobbigt för det han vill ha är DYRT...*S*
    Och ska vi fortsätta barnverkstaden efter detta så kostar det ju massor med...
    Vi ska "bara" köpa till varandra (förra året blev det inget då vi just tagit ivf lån) och syrrans ungar...
    Peter vet vad jag vill ha och det brukar jag få *S*
    Han vill typ ha en HD plasma 60 tum...hmm

• Majblomma12

Vad är en HD plasma 60 tum? (Platt TV eller?)

• Fiaflopp

JA en platt tv men en funktion som tydligen kommer snart...misstänker att vår varg kan förklara det bättre..elgeniet i tråden här haha

• Amadea

Hoppsan den blir nog dyrt..........

Min make önskar sig aldrig något..........han skulle nog gärna skippa julklappar om han fick. Men jag vill ha

• Majblomma12

Ja, *host*, de kostar ju en rund liten slant...

Jag har börjat handla åt sambon. Men har inte hittat den "stora" klappen ännu. Får klura lite...

• Amadea

Jag har inte önskat mig något heller i år. Vet inte vad jag vill ha
    Vad har ni önskat er??

• Fiaflopp

Ja precis...det kostar ju men han önskar sig den i tysthet,alltså jag vet att han sååå gärna vill ha men han vet ju att vi har annat att slänga pengar på...

Svar på tråden Dansar med vargar!