• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

Vi brukar spela om lite pengar i min familj. Typ man kör en gång Chicago (poker) & alla satsar 5 kr var Inget storspel men men.

Är nästan uppväxt med en kortlek i handen. Har alltid spelat med både mormor, morfar & framor

• Fiaflopp

Så gör vi med men vi spelar mest poker och lägger 100 kr var men det är så olika och alla är flexibla vilket är skönt och roligt!
    Faktiskt väldigt roligt...hur ofta har jag int evaknat runt 6 på morgonen av att sambon och hans bröder sitter ocg gapar över en kortlek runt köksborde FORTFARANDE...*asg*

• Amadea

Spelar mycket två, tre & fyrmans vist (stavas det så) oxå!!
  • Fiaflopp

Åååh det är också skoj!!
    Hmmm svågern tjatar redan nu om att få komma hit på julaftons kväll och spela med oss...*s*

• Amadea

Spelgalna är vi allihopa allihopa allihopa ♪♪♪♫♫
  • Fiaflopp

Tralla lla lla jaaaaaa det är ju så skoj!
    Och vet du vad...ställer alltid fram en står skål med schlips *s*

• Amadea

Mormor käkar plokagrisar & ostbågar

jag vill ha allt möjligt

• Fiaflopp

haha vilken djäkla blandning...*S*
    Det kan jag tänka mig...du ska väl ha ALLT du,precis som jag...hehe

• Amadea

Variation måste man ha..........
    Chips, jordnötsringar, ostbågar, choklad (mörk &/eller mjölk), dumle, M&M......
    Glass, Kanelbullar, desserter.............you name it I'll eat it

Obs!! inge nötter eller mandel dock

• Fiaflopp

muuuums mums mums mums!!!!
    Nu måste jag slänga mig i soffan en stund...våra bästa år på tv...*S*

Svar på tråden Dansar med vargar!