• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Jag har önskat mig Star Wars - Mörkrets hämnd, Harry Potter och halvblodsprinsen och Sofie Zwlmanis samlingsCD bl.a. Det är vad jag kommer ihåg.

• Amadea

Hm inget för mig..........
    Det känns jag vet att jag komer vilja ha nya kläder framöver (efter BF) men då måste jag önska mig presentkort & det är lite trist.

• Lehen

Vi ska nog köpa en liten vovve framöver...
    Det är den dräktiga tiken vi ska åka & träffa i Mora snart...
    Det får liksom bli familjens julklapp för en hund kostar ca 8000:-

Vi har dessutom bokat en resa så det blir nog inga vidare julklappar
    mer än till barnen...

• Zeke sur

Hej Alla goa krakar!!
    En sloksvansad varg linkar in.
    Har lyckats "supa bort" förlovningsringen, och det på en vardag utan sprit

Hade den senast i går kväll och idag på lunchen upptäckte jag att den var borta!!!

• svartaskalman

Men vargen... Hur har det gått till?
    Hoppas du hittar den!

Nu beger jag mig snart till storstan för att vänta in lördagen
    Om det skulle bli ändringar i sista stund kan väl någon av de som har mitt nummer (Ior el Hstintan) höra av sig?

HA det gott allesammans och trevlig helg till alla.

• Fiaflopp

Urs vad trött jag blir på folk som inte läser innan de skriver för att stampa på andra!
    Grrr
    ARG

• Amadea

Va FF på vem??
    Ingen av oss vargar hoppas jag

God morgon föresten!
    Svinkallt här i dag -10.5C brrrrrrrrrr

• Fiaflopp

Nej nej en tråd i övrigt..."Besviken" heter tråden...få för vissas elaka svar!

• Zeke sur

Njae om jag visste skulle chansen att hitta den vara större!!

Är nästan säker att jag hade den hemma i förrgår kväll. Efter det har jag jobbat vid datorn, sovit duschat, åkt till jobbet och då skrapat rutor, stannat 2 ggr för att mixtra med spolningen till rutorna och sedan varit på kontoret fram till lunch då jag upptäckte att den var borta

Har idag åkt tillbaka till platserna där jag stannat men tyvärr ingen ring!!
    Har letat på alla "logiska" platser men inget ännu! får hoppas på det bästa och ringa försäkringsbolaget. dom kommer bli jätte glada då det inte var någon vanlig slät standardring utan en jag designat själv

• Zeke sur

Ja och det var kallt igår!!

..Anders braskar, julen slaskar...

Svar på tråden Dansar med vargar!