• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Han jobbar just nu som konsult för Sveriges mest framgångsrika internetpokerbolag...

• Fiaflopp

haha då spelar jag nog där han jobbar

• Majblomma12

De har ingen svensk sajt, de är megastora i USA, fattar inte riktigt det där, men som sambon förklarat så har de flera sajter, samlade under sig.

• Fiaflopp

Aha...då fattar jag!
    Skoj är det *s*
    Tycker du inte alls om att spela kort?

• Majblomma12

Jodå, en gång i tiden var jag grym på kort - inte poker men andra spel. Minns inte vad de hette, men i det ena spelet skulle man hur som helst ta stick, man var tvungen att förannonsera hur många, sen fick man inte gå över eller under dem, då förlorade man poäng. Vi brukade försvåra det hela genom att köra med två kortlekar. Numera spelar jag aldrig kort, ingen är intresserad av mina vänner.

• Fiaflopp

Plump kanske det hette...låter så?

• Majblomma12

Ja, det stämmer nog!

• Fiaflopp

Det är skoj...
    Men poker är roligare,*S*

• Majblomma12

Nej usch, jag fattar aldrig. "Jag synar", "Jag höjer", vaddå??? Och sen har jag inget pokerfejs heller.

• Fiaflopp

haha...man lär sig,jag lovar...testa!

Svar på tråden Dansar med vargar!